۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸
چرا فتنه‌گران از اظهارات روحانی استقبال کردند؟

رییس‌جمهور به ساز تندروها می‌رقصد؟/ اگر جا پای اصلاح‌طلبان محکم‌تر شود در سال 96 هم از روحانی حمایت می‌کنند؟

اصلاح طلبان، به روشنی از روحانی استفاده ابزاری می کنند و معلوم نیست اگر جا پای محکم‌تری در درون دستگاه حکومتی پیدا کنند، از همین روحانی در انتخابات آتی حمایت کنند یا خیر.
کد خبر : ۲۵۴۸۱۸
گروه سیاسی صراط - اظهارات اخیر حسن روحانی در خصوص نقش شورای نگهبان در انتخابات مورد استقبال بی سابقه اصلاح طلبان تندرو قرار گرفته است.

به گزارش گروه سیاسی صراط، این جریان سیاسی که پیشتر، بارها بر لزوم ورود روحانی به موضوع سیاست داخلی تاکید کرده بودند، از اظهارات اخیر او، نهایت بهره برداری را انجام داده اند.

بر این اساس، بسیاری از نقش آفرینان فتنه 88 و نیز تندروهای معلوم الحال جریان اصلاح طلب، امیدوار شده اند تا با جلوداری روحانی احراز صلاحیت خود توسط شورای نگهبان را به نوعی دور بزنند.

رئیس جمهور در نشستی با استانداران گفته بود: شورای محترم نگهبان ناظر است نه مجری. مجری انتخابات دولت است. دولت مسئول برگزاری انتخابات است و دستگاهی هم پیش‌بینی شده که نظارت کند تا خلاف قانون صورت نگیرد. شورای نگهبان چشم است و چشم نمی‌تواند کار دست را بکند، نظارت و اجرا نباید مخلوط شوند باید به قانون اساسی کاملاً توجه کرده و عمل کنیم.

معلوم نیست هدف روحانی از ابراز این جملات با هدف تندروهای اصلاح طلب یکسان بوده یا خیر ولی آنچه مسلم است این است که اکنون رییس جمهور باید تصمیم بگیرد که آیا حاضر است خود و جایگاهش را که متعلق به مردم است خرج یک جریان سیاسی کند؟!
    
جالب اینجاست که سوءاستفاده کنندگان از اظهارات روحانی، به روشنی از او استفاده ابزاری می کنند و حتی معلوم نیست اگر جا پای محکم تری در درون دستگاه حکومتی پیدا کنند، از همین روحانی در انتخابات آتی حمایت کنند یا خیر!