۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹

افشارزاده: ادعای عابدینی صحت ندارد

مدیر عامل باشگاه استقلال صحبت‌های عابدینی مبنی بر اینکه بر بر علیه وی با تاج و کفاشیان تماس برقرار کرده را تکذیب کرد.
کد خبر : ۲۵۴۸۹۸
صراط: بهرام افشارزاده در خصوص اینکه مطالبات کارمندان باشگاه استقلال چه زمانی پرداخت می‌شود گفت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته درصدد هستیم تا آخر وقت امروز این مسئله نهایی شود و به طور حتم فردا اول وقت مطالبات کارمندان به حساب‌هایشان واریز خواهد شد.

وی در خصوص شکایت خود از عابدینی توضیح داد : به طور کلی برخی افراد قصد برهم زدن آرامش در استقلال را دارند که من اجازه چنین کاری را به فردی نخواهد داد و تمام صحبت‌هایی که از سوی عابدینی مبنی بر اینکه بر علیه ایشان به تاج و کفاشیان زده‌ام را تکذیب می‌کنم و باید بگویم صحت ندارد .

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اینکه شهباززاده پیگیر مطالبات خود شده است افزود: پیگیری‌های لازم در خصوص مطالبات تمامی بازیکنان صورت گرفته و قرار است پول این بازیکن نیز در اسرع وقت پرداخت شود و عصر امروز با شهباززاده صحبت کردم و به وی قول دادم در کمترین زمان مشکل‌اش حل شود.

افشارزاده در خصوص قطعی برق در کمپ مرحوم ناصرحجازی گفت: این مسئله با پرداختی که صورت گرفته حل شده بنابراین هیچ‌گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد. وی درباره برگزاری اردوی کردان بیان کرد: در حال حاضر پیگیر برگزاری اردویی برای آبی‌پوشان هستیم و در نظر داریم اردویی برای آمادگی هرچه بیشتر بازیکنان برگزار کنیم .