۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۲

یکشنبه مرگبار برای عربستان+عکس

منابع سعودی به هلاکت فرمانده تیپ هجدهم در منطقه جازان در درگیری شدید با نیروهای‌ارتش و کمیته‌های مردمی یمن اعتراف کردند.
کد خبر : ۲۵۴۹۳۸
صراط: رسانه‌های سعودی اذعان کردند که فرمانده تیپ هجدهم ارتش عربستان در منطقه جازان کشته شده است.

رسانه های سعودی تاکید کردند سرتیپ عبدالرحمن بن سعد ابوجرفه الشهرانی فرمانده تیپ هجدهم ملک عبدالله عصر امروز در نتیجه حمله توپخانه‌ای از سمت یمن کشته شد.

 یکشنبه مرگبار برای عربستان+عکس

روایت دیگر از سوی رسانه‌های سعودی درباره کشته شدن این فرمانده ارشد

برخی منابع سعودی هم تصریح کردند فرمانده تیپ هجدهم عربستان در جریان درگیری‌های شدیدی با نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن که از چند روز پیش در جیزان آغاز شده است،کشته شده است.

بر اساس گزارش پایگاه مصادر، رسانه‌های یمنی مخالف جنگ افروزان دراین باره گزارش دادند نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، یک روز به یادماندنی و حماسه جدیدی را در نبرد با دشمن سعودی در داخل خاک دشمن یا بهتر بگوییم در اراضی اشغال شده یمن از سوی سعودی خلق کردند و پس از کنترل چهار پایگاه نظامی در جیزان و محاصره پایگاه‌های دیگر، منابع خبری سعودی از هلاکت سرتیپ ستاد عبدالرحمن الشهرانی فرمانده تیپ هجدهم در منطقه جیزان در درگیری با نیروهای یمنی خبر داده‌اند، در این درگیری شمار دیگری از نظامیان سعودی کشته شده اند.

همچنین یک منبع یمنی از احتمال سیطره نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بر مقر تیپ هجدهم عربستان در منطقه جیزان خبر داده اند که منجر به کشته شدن فرمانده این تیپ شده است.

بر اساس گزارش منابع یمنی، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن طی روزهای اخیر بسیاری از مناطق جیزان را که یمنی‌ها بر اشغال شدن آن از سوی سعودی‌ها تاکید می‌کنند،به کنترل خود درآورده اند، همچنین مناطقی در نجران و عسیر هم به کنترل نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن درآمده است.نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی همچنین بیش از 10 پایگاه نظامی سعودی را منهدم کرده و ده‌ها نظامی سعودی را کشته یا زخمی کرده اند.
منبع: تسنیم
برچسب ها: عربستان یمن صراط