۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴
در ادامه ادعای بازداشت یک عضو حزب‌الله در فرودگاه بن‌گوریون

اسراییل: حزب‌اللهی‌ها در کرانه باختری‌اند

پایگاه‌های اسرائیلی سپس ادعا کردند در حال حاضر تعداد نامعلومی از جوانان (در کرانه باختری) به حزب‌الله ملحق شده‌اند.
کد خبر : ۲۵۵۰۲۴
صراط: پایگاه‌های اسرائیلی مدعی شدند حزب‌الله در تلاش است با جذب گروه‌هایی در کرانه باختری از آنها برای عملیات ضد اسرائیلی استفاده کند.

وبگاه‌های وابسته به رژیم صهیونیستی به نقل از یکی از منابع امنیتی این رژیم ادعا کردند حزب‌الله لبنان تلاش می‌کند با جذب افرادی در کرانه باختری از آنها برای عملیات علیه اهداف اسرائیلی استفاده کند.

اسرائیلی‌ها در ادامه مدعی شدند: دستگاه‌های امنیتی فلسطینی اخیرا متوجه تحرکات اعضای حزب‌الله از جمله «قیس عبید» مسئول ربایش یک سرهنگ اسرائیلی  به نام « الحنان تننباوم» شده است و این افراد اخیرا به تلاش‌های خود برای عضوگیری از میان فعالان سابق گردان‌های «شهدای الاقصی» شاخه نظامی فتح شدت داده‌اند تا اقدام به انجام عملیات علیه اهداف اسرائیلی در کرانه باختری و نیز فلسطین اشغالی کنند.

پایگاه‌های اسرائیلی سپس ادعا کردند در حال حاضر تعداد نامعلومی از جوانان (در کرانه باختری) به حزب‌الله ملحق شده‌اند.

ماه گذشته (مرداد ماه) نیز آژانس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی موسوم به «شین‌بت» مدعی بازداشت یک عضو حزب‌الله در فرودگاه بن گورین در تل‌آویو شد.

رژیم صهیونیستی یک سوئدی فلسطینی‌الاصل را به جاسوسی برای حزب‌الله متهم کرد و مدعی شد حزب‌الله او را موظف کرده بود تا اطلاعات مربوط به تاسیسات نظامی اسرائیل را که ممکن است در جنگ آینده مورد حمله قرار گیرد، جمع‌آوری کند.
منبع: فارس