۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲
تلاش یحیی برای درگیر نشدن با هواداران پرسپولیس

گل‌محمدی تکذیب کرد تا محبوب بماند+عکس

بازیکن و سرمربی اسبق باشگاه پرسپولیس در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: جونم به وجود هواداران پرسپولیس بسته است.
کد خبر : ۲۵۵۰۴۵
صراط: یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان که هفته گذشته توانست با نتیجه 2 بر یک از سد تیم سابق خود عبور کند مطلبی را درباره یکی از مطالب منتشر شده در برخی رسانه ها منتشر کرد.

وی با انتشار تصویری از تماشاگران پرسپولیس در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: متاسفانه بعضی از سایتها مطلبى زده اند که هواداران پرسپولیس بعد از بازى به صفحه اینستاگرام من حمله ور شده اند این یک تصور اشتباه و غلط است و غیر واقعى، من جونم به وجود این هواداران بسته است و بس».

گل‌محمدی تکذیب کرد تا محبوب بماند +عکس

حمله پرسپولیسی‌ها به اینستاگرام گل‌محمدی

دیروز "ورزش سه" نوشته بود: سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن به دنبال حمله تعدادی از کاربران فضای مجازی به صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام تمامی پست‌های خود را حذف کرد.

این روزها فحاشی و ناسزاگویی شکل مدرن‌تری گرفته و از سکوهای ورزشگاه به صفحات دنیای مجازی کشیده شده است. مربیان و بازیکنان بعد از یک بازی پرحاشیه و ترک ورزشگاه از ناسزاگویی هواداران تیم مقابل در امان نیستند و هجمه اعتراضات که اکثراً با فحاشی همراه است در صفحات شخصی در فضای مجازی هم ادامه پیدا می‌کند.

این اتفاق هفته گذشته برای مهدی شریفی و محمدرضا خلعتبری بازیکنان سپاهان بعد از پیروزی برابر پرسپولیس رخ داد و همین هفته برای ذوب آهنی‌ها. در میان صفحات مورد حمله قرار گرفته، صفحه یحیی گل محمدی است که سرمربی ذوب آهن به همین دلیل تمامی پست‌های خود در اینستاگرام را پاک کرده است.

گل‌محمدی تکذیب کرد تا محبوب بماند +عکس
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم