۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۸

مجمع روحانیون هم اظهارات احمدی مقدم را تکذیب کرد

روابط عمومی مجمع روحانیون مبارز در اطلاعیه ای، اظهارات فرمانده سابق نیروی انتظامی در خصوص این تشکل روحانی را تکذیب کرد.
کد خبر : ۲۵۵۰۹۷
صراط: روابط عمومی مجمع روحانیون مبارز در اطلاعیه ای، اظهارات فرمانده سابق نیروی انتظامی در خصوص این تشکل روحانی را تکذیب کرد. 

متن این اطلاعیه بدین شرح است:

آقای اسماعیل احمدی مقدم فرمانده سابق نیروی انتظامی در مصاحبه ای تفضیلی با مجله رمز عبور مطالب متنوعی را مطرح و نسبتها و اتهامات مختلفی را به اشخاص حقیقی و حقوقی زیادی وارد کرده اند. از جمله در قسمتی از مصاحبه خود چنین ادعا کرده اند: " در جریان حوادث سال 88 از مجمع به عنوان بلندگو برای اعلام مواضع استفاده می شد و اغلب بیانیه هایشان را مجیدانصاری  می نوشت و خودش به اسم آنها می داد و عملاً مجمعی هم در کار نبود و خیلی وقتها تشکیل هم نمی شد و امضا هم نمی کردند ولی امضایشان بیرون می آمد."

بدینوسیله ضمن تکذیب اظهارات فوق،  اعلام میدارد خوشبختانه مجمع روحانیون مبارز  به عنوان تشکلی روحانی و مستقل که با تأیید و تأکید حضرت امام خمینی (ره) در سال 67 تأسیس گردیده و افتخار دفاع همه جانبه از خط اصیل امام و آرمانهای بلند انقلاب اسلامی را دارد، از انسجام و انضباط تشکیلاتی مطلوب برخوردار بوده و طی 27 سال گذشته جلسات آن بطور منظم تشکیل و به ایفای نقش سازنده در عرصه های سیاسی،فرهنگی اجتماعی کشور پرداخته است و کلیه تصمیمات و اقدامات این مجمع از جمله صدور بیانیه ها در مناسبتهای مختلف مطابق اساسنامه و با طی کردن فرایند های تشکیلاتی و قانونی انجام گردیده و می گیرد.

مایه تأسف است شخصی که سالها مسئولیت نیروی انتظامی و استقرار امنیت کشور را عهده دار بوده است، بدون تحقیق و بی مهابا به تکرار سخنان بی اساس و غرض آلود مخالفین و معاندین می پردازند و اعتبار دیگر خاطرات و سخنان خود را نیز مخدوش می سازند.

انتظار مجمع روحانیون از امثال ایشان رعایت اخلاق و امانت در رفتار و گفتار برای حفظ و تقویت اعتماد عمومی به نیروهای مسلح کشور است.

مجمع روحانیون مبارز
1394/6/2

منبع: جماران