۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲
دفاع از شورای نگهبان حمایت از جمهوری اسلامی است

سالک: منتظر فتنه بزرگ‌تر انگلیس باشیم

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه دفاع از شورای نگهبان به مثابه حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران است و نباید این نهاد را تضعیف کرد، گفت: منتظر فتنه بزرگ‌تر از طریق سفارت انگلیس باشیم.
کد خبر : ۲۵۵۱۹۱
صراط: رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه دفاع از شورای نگهبان به مثابه حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران است و نباید این نهاد را تضعیف کرد، گفت: منتظر فتنه بزرگ‌تر از طریق سفارت انگلیس باشیم.

احمد سالک نماینده مردم اصفهان و رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه) پارلمان در تذکری شفاهی اظهار داشت: هفته دولت را تبریک عرض می‌کنم و سالگرد شهیدان رجایی و باهنر را گرامی می‌داریم و از قوه قضاییه به ویژه دادگاه انقلاب می‌خواهم پرونده 8 شهریور را مورد بررسی قرار دهد.

وی افزود: آقای رئیس‌جمهور! دفاع از شورای نگهبان دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و نباید کمر به تضعیف آن بست بلکه دولت باید همت خود را برای برون‌رفت کشور ار رکود اقتصادی جزم کند که بسیاری از صنایع کشور و کارخانه‌ها رو به تعطیل شدن هستند.

سالک با بیان اینکه طرفی نباید اقتصاد کشور را با لغو تحریم‌ها گره زد، تصریح کرد: دولت نباید کشور را معطل لغو تحریم‌ها کند بلکه بایستی اقتصاد مقاومتی را عملیاتی نماید و مشکل اشتغال و مبارزه با بیکاری را سرلوحه حرکت خود قرار دهد.

نماینده اصفهان در مجلس در بخش دیگری از سخنانش تأکید کرد: از رئیس‌جمهور و هیأت دولت تقاضا دارم یک بار برای همیشه موضوع صندوق بازنشستگان فولاد و ذوب‌آهم را مورد بررسی قرار داده و مسئله را برای همیشه حل کنید و از بحران بالقوه‌ای که ممکن است بالفعل شود پیشگیری نمایید.

وی ادامه داد: بازنشستگانی که زندگی و آبروی خود را در طول سالیان طولانی در این صنعت گذراندند، دیگر امروز نباید مشکلی در دریافت حقوق بازنشستگی داشته باشند. از طرفی خواستار اجرای بند (ف) تبصره 3 بودجه 94 هستم که در آن مصوب شده مبلغ 1000 میلیارد تومان به صندوق بازنشستگی فولاد اختصاص یابد تا شاید با اختصاص این بودجه بخشی از نیازمندی‌های این قشر از کشورمان حل شود.

سالک در تذکر دیگری خطاب به وزیر علوم گفت: آقای فرهادی! دانشگاه اصفهان با وجود سرپرست فعلی گرفتار 2 رتبه افت علمی و افت فرهنگی شده است؛ تقاضامندم این مشکل را برطرف کنید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ایران اسلامی همیشه با تمام قدرت و اقتدار استکبارستیز بوده است و منتظر فتنه بزرگ‌تر از طریق سفارت انگلیس باشیم.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط سالک فتنه
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم