۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۳

بیانیه دانشجویان معترض در برابر مجلس

دانشجویان معترض در برابر مجلس در بیانیه‌ای خطاب به نمایندگان مجلس اظهار داشتند: شما نمایندگان در مجلس قسم خورده اید که همواره به اعتلای کشور و حفظ حقوق ملت و خدمت به مردم پایبند باشید، بنابراین از تصویب توافقی که خطوط قرمز را زیر پا گذاشته و عزت را از بین می برد خودداری کنید.
کد خبر : ۲۵۵۲۸۳

صراط: تجمع بزرگ دانشجویی، مردمی «نفوذ آمریکا، از برجام» در اعتراض به روند بررسی برجام در مجلس امروز ساعت 16 مقابل مجلس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی،دانشجویان در پایان این تجمع اعتراضی بیانیه ای صادر کردند:

در ابتدای این بیانیه آمده است: با اندکی تامل در متن توافقنامه و حواشی آن، هر انسان بصیری در می یابد که آمریکایی ها از این توافق به دنبال نفوذ سیاسی، امنیتی، اقتصادی و از همه مهمتر نفوذ فرهنگی در جمهوری اسلامی بوده اند و همان اهداف شوم مقابله با انقلاب اسلامی و براندازی نظام جمهوری اسلامی را دنبال می کنند. همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی هم تصریح کردند که «نیّت آنها این بود که از این مذاکرات و از این توافق، وسیله‌ای پیدا کنند برای نفوذ در داخل کشور.»

بسیج دانشجویی در ادامه این بیانیه آورده است:‌ با کمال تاسف باید گفت که متن توافق شده هم کاملا چنین زمینه ای را برای دشمنان قسم خورده ی انقلاب اسلامی فراهم می کند و در مقابل، دست جمهوری اسلامی را در همه این زمینه ها می بندد و به گفته خودشان و به تایید منافقین داخل کشور که بعضا در مناصب عالی کشوری هم قرار دارند، این تازه آغاز برنامه ی نفوذ آن هاست و می خواهند این روند را در موضوعات دیگر هم پیگیری کنند.

دانشجویان معترض خطاب به نمایندگان نوشته‌اند: شما نمایندگان  ملت در مجلس شورای اسلامی قسم خورده اید که «همواره به استقلال و اعتلای کشور و حفظ حقوق ملت و خدمت به مردم پایبند باشید و در گفته ها و نوشته ها و اظهار نظرها استقلال کشور و آزادی مردم و تامین مصالح آن ها را مد نظر داشته باشید.»

در ادامه این بیانیه می‌خوانیم: ما اساتید و دانشجویان بسیجی از شما می خواهیم که در برابر چنین توافقی که نه تنها یک توافق خوب نیست، بلکه با عبور از خطوط قرمز ملت، حتی نمره قبولی هم نگرفته است و استقلال و عزت و اعتلای کشور را از بین می برد و مصالح ملت را زیر پا می گذارد، فریاد اعتراض برآورید و از تصویب آن خودداری نمایید.

بسیج دانشجویی در انتهای این بیانیه چنین گفته است: اگر امروز  به دلیل ملاحظات سیاسی و حزبی یا به سبب عدم اطلاع و پیگیری از چنین توافق ذلت باری پیش‌گیری نکنید و راه نفوذ امریکا و دیگر مستکبران را نبندید در روز قیامت به پیشگاه خدای متعال هیچ پاسخی نخواهید داشت. این ملت اعم از استاد و دانشجو و اصناف دیگر مردم، و شهدای انقلاب اسلامی و در راس همه امام امت شاهد بر شما هستند و حجت را بر شما تمام کرده اند. باشد که راه حق را برگزینید.