۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵

پیکر شهیدی پس از 27سال پیدا شد +تصاویر

پیکر پاک سردار منصور سودی پس از 27 سال به کشور باز می‌گردد.
کد خبر : ۲۵۵۶۵۲
صراط: پیکر پاک سردار منصور سودی پس از 27 سال به کشور باز می‌گردد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان اظهار داشت: پیکر پاک سردار شهید منصور سودی فرمانده اطلاعات و عملیات تیپ انصارالمهدی(ع) در کشور عراق پیدا شده است.

علی مهدیخانی با اشاره به اینکه سردار منصور سودی در 16 مردادماه سال 1366 و در عملیات نصر 7 و در ارتفاعات "بلفت" به شهادت رسید، گفت: این سردار شهید از رزمندگان شجاع و دلاور زنجانی بود.

وی با بیان اینکه پیکر پاک شهید سردار سودی روز یکشنبه از طریق مرز مهران وارد کشور خواهد شد، افزود: پیکر این شهید والامقام پس از طی مراحل و تشریفات قانونی به شهر زنجان انتقال خواهد یافت تا در زادگاه (زنجان) خود تشییع و به خاک سپرده شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه شهید سودی در سال 1342 و در روستای امند زنجان چشم بر جهان گشود، افزود: از این شهید والامقام در زمان شهادت یک فرزند دختر به یادگار مانده است.

گفتنی است شهید سودی که در طول حیات پر برکت خود به نی‌نوازی می‌پرداخت، پس از ورود به جبهه حق علیه باطل نیز همچنان به فعالیت های فرهنگی و هنری خود را ادامه داد و به عنوان خبرنگار در ساخت مستند جنگ نقش برجسته‌ای ایفا کرد.

منبع: فارس