۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۲

توضیح ظریف درباره دیدار جدید با وزرای 5+1

وزیر امور خارجه گفت: ممکن است در آینده نزدیک دیداری با وزرای 5+1 داشته باشیم، چراکه در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل وزرای همه کشورها در نیویورک حضور دارند.
کد خبر : ۲۵۵۶۹۸
صراط: وزیر امور خارجه گفت: ممکن است در آینده نزدیک دیداری با وزرای 5+1 داشته باشیم، چراکه در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل وزرای همه کشورها در نیویورک حضور دارند.

وزیر امور خارجه در آخرین برنامه بازدید خود در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اصفهان اظهار کرد: حضورم به نمایندگی از دولت در سفر به اصفهان فرصتی بود تا از ظرفیت‌های استان اصفهان مطلع شده و نیز اقدامات صورت‌گرفته در این استان را ببینم.

وزیر امور خارجه با اشاره به دستاوردهای هفته دولت گفت: طرح‌هایی که در اصفهان افتتاح کردیم طرح‌هایی در حوزه زیربنایی بوده که در آینده این شهر تاثیرگذار است، امسال بیش از یک‌هزار میلیارد تومان طرح در این هفته افتتاح شد که نکته مهم آن چشم‌گیر بودن حضور بخش خصوصی در طرح‌های عمرانی است.

ظریف با اشاره به اقدامات انجام گرفته در این سفر گفت: اقدامات انجام شده در حوزه مخابرات، نمایشگاه، متروی اصفهان، صنایع اپتیک و دیگر مکان‌ها باعث امیدواری نسبت به این منطقه است، باید از امکانات اصفهان برای معرفی کشور در جهان و توسعه اقتصادی کشور در سطح استان و کشور استفاده کنیم.

ظریف همچنین در پایان خاطرنشان کرد: ممکن است در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل که وزرای همه کشورها در نیویورک حضور دارند دیداری با وزرای 5+1 داشته باشیم.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط ظریف مذاکرات