۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶

کفاشیان: کسی در فدراسیون حق ندارد علیه کی‌روش و کادرش صحبت کند

رئیس فدراسیون فوتبال تأکید کرد، اعضای این فدراسیون و مدیران آن حق ندارند، علیه تیم ملی و کادر فنی‌اش صحبت کنند.
کد خبر : ۲۵۶۹۷۰
صراط: علی کفاشیان که برای بدرقه تیم ملی کشورمان پیش از سفر به هند در آکادمی ملی فوتبال حاضر شده بود اظهار داشت: در جلسه با کی‌روش در خصوص یکسری موارد صحبت کردیم و قرار شد بازیکنان را امروز ببینم تا پیش از سفر به هند با بازیکنان خداحافظی کنم.

کی‌روش کمی برای بازی با هند استرس دارد
وی در پاسخ به این سؤال که چرا کی‌روش امروز کمی عصبانی به نظر می‌رسد، گفت: اتفاقاً او عصبانی نیست، اما به خاطر بازی پیش‌رو با هند کمی استرس دارد.

کشورهایی چون هند می‌خواهند شرایط را برای حریفان‌شان سخت کنند
رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در پاسخ به این سؤال که چرا دیدار مقابل هند در شهری دورافتاده برگزار می‌شود، اظهار داشت: کشورهایی که تازه وارد مسابقات مقدماتی جام جهانی شده‌اند می‌خواهند با چنین کارهایی شرایط را برای حریفان‌شان سخت کنند. این کشورها که فاقد شرایط حرفه‌ای هستند با انتخاب شهرهای دور افتاده و ورزشگاه‌های نامناسب می‌خواهند شرایط را برای حریفان خود سخت‌تر کنند.

در فدراسیون کسی حق ندارد علیه تیم ملی و کادر فنی‌اش صحبت کند
کفاشیان در واکنش به صحبت‌های امروز علیرضا اسدی که علیه سرمربی تیم ملی صحبت کرده بود، گفت: من در گذشته با کی‌روش صحبت کرده و به او گفته بودم که باید فقط درباره مسائل فنی صحبت کند که کی‌روش هم این مسئله را قبول کرد. در فدراسیون فوتبال هم کسی حق ندارد علیه تیم ملی و کادر فنی‌اش صحبت کند. هر کسی بخواهد چنین اقدامی انجام دهد باید این موضوع را به من اطلاع دهد.

در حال حاضر بازی‌های مقدماتی جام جهانی برای ما در اولویت است
وی درباره اینکه چرا تعاملی بین تیم‌های ملی بزرگسالان و امید وجود ندارد، اظهار داشت: در خصوص این موضوع هم با کاشانی و کی‌روش صحبت کرده‌ایم. اگر منظور از تعامل برگزاری جلسه باشد جلسه هم خواهیم گذاشت. در حال حاضر بازی‌های مقدماتی جام جهانی برای ما در اولویت است و پس از آن دیدارهای مقدماتی المپیک برای ما اهمیت خواهد داشت.

کاشانی نمی‌خواهد دست کسی بهانه بدهد
رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان درباره وضعیت تیم امید اظهار داشت: بازیکنان تیم امید شرایط خوبی را پشت سر می‌گذارند، اما یکسری نارضایتی‌ها نیز وجود دارد. حبیب کاشانی آدم باتجربه‌ای در فوتبال است و کارش را به خوبی می‌شناسد و بلد است. او به عنوان مدیر تیم فوتبال امید عزمش را جزم کرده تا تیم امید وارد المپیک شود. کاشانی نمی‌خواهد دست کسی بهانه بدهد.

اردوی تیم ملی در امارات قبل از بازی با عمان

وی درباره اینکه آیا تیم ملی پیش از دیدار مقابل عمان اردویی در امارات خواهد داشت، گفت: پیش  از دیدار مقابل عمان اردویی یک هفته‌ای در امارات برگزار می‌کنیم تا مشکلی پیش نیاید.

منبع: تسنیم