۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲

نتیجه جلسه هیات مدیره پرسپولیس

در حالی که پیش از این اعلام شده بود اسپانسر باشگاه پرسپولیس در جلسه روز یکشنبه هیات مدیره این باشگاه مشخص می‌شود، حسین عبدی گفت که از بین گزینه‌های موجود به زودی اسپانسر انتخاب می‌شود.
کد خبر : ۲۵۷۰۹۶
صراط: حسین عبدی پس از جلسه هیات مدیره پرسپولیس اظهار کرد: گزارش مالی در رابطه با چند وقت اخیر داده شد که بتوانند به بازیکنان بخشی از مطالبات‌شان را پرداخت کنند. همچنین بحث‌هایی درباره اسپانسر و گزارش‌ها مطرح شد تا بتوانیم آن‌ها را نهایی کنیم. مطمئنم هر کس برای خودش حرف‌هایی دارد تا بتواند به جمع‌بندی برسد. امیدوارم هر اتفاقی رخ می‌دهد به نفع باشگاه باشد. گزینه‌های اسپانسری مشخص است و چند گزینه برای مذاکره آمده‌اند. آن‌ها نسبت به سرمایه‌گذاری که انجام می‌دهند انتظاراتی دارند. بعضی از صحبت‌ها در اختیار هیات مدیره و بعضی در اختیار هیات مذیره نیست. در نهایت این موضوع در هیات مدیره تصمیم‌گیری و اعلام می‌شود.

وی درباره اظهار نظر عباس انصاری فرد که گفته بود یک نفر می‌خواهد این باشگاه را اجاره کند گفت: دوست دارم اخبار را به شما بدهم تا صحت و سقم آن را بدانید. انصاری فرد یکی از مدیران خوب این باشگاه بوده و امیدوارم هر کمکی می‌تواند به باشگاه انجام دهد.

سخنگوی هیات مدیره پرسپولیس با بیان اینکه درباره انتخاب مدیرعامل بحثی صورت نگرفت ادامه داد: معضل اصلی باشگاه تامین منابع مالی است و امیدوارم که در مسیر درستی پیش برویم. باید راهکار مناسب را پیدا کنیم تا مشکلات‌مان حل شود.

عبدی در پاسخ به این سوال که شنیده می‌شود حدود 3 میلیارد تومان به باشگاه پرسپولیس کمک خواهد شد اظهار کرد: پرسپولیس باشگاه بزرگی است هیچ چیزی در آن مخفی نمی‌ماند. اگر قرار باشد پولی به باشگاه تزریق شود هواداران خواهند دانست. اگر به بازیکنان قولی داده باشیم به آن عمل می‌کنیم و تا جایی که اطلاع دارم سرپرست و هیات مدیره به طور جدی موضوع را پیگیر می‌کنند.

وی درباره احتمال کمک دولت به باشگاه پرسپولیس گفت: خبر خوبی است به شرطی که نهایی شود. دولت باید راهکارهای مناسب را پیش‌بینی کند. تا جایی که می‌دانم سجادی پیگیر قضایاست و مدیریت کلان باید به درستی پیش برود تا مشکلات حل شود و بتوانیم بودجه تعیین شده‌ای داشته باشیم.

عبدی اظهار کرد: باز هم می‌گویم درباره مدیرعامل بحثی نداشتیم. در این موضوع طبق اساسنامه عمل می‌کنیم و امیدوارم تصمیمی بگیریم که به نفع باشگاه باشد. همه تلاش می‌کنند و بحث‌های مختلفی مطرح می‌شود تا بدون هیچ دغدغه‌ای برای پرسپولیس گام برداریم.

سخنگوی هیات مدیره پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا درباره قر ارداد 400 میلیونی قنبرپور هم در هیات مدیره بحث شد گفت‌:‌در این مورد بحثی نشد و در جریان آن نیستم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه چرا جعفر کاشانی رییس هیات مدیره باشگاه در جلسات حضور پیدا نمی‌کند اظهار کرد: لزوم حضور افراد برای این است که موضوعی را برای اکثریت آرا به ثبت برسانیم. کاشانی بزرگ ماست و در جریان تمام امور قرار می‌گیرد. مطمئن باشید که او تا جایی که بتواند به باشگاه کمک می‌کند.

او در واکنش به سوال خبرنگاری در مورد کمک‌های مالی هواداران به باشگاه پرسپولیس گفت: قبلا هم در این مورد صحبت کردم. حرف جدیدی ندارم. این یک بحث نمادین بود که طاهری در موردش صحبت کرده بود. خوب است که باشگاه بتواند از کمک‌های مالی عوام و خواص استفاده کند و این کمک‌ها باید در باشگاه رفع و رجوع شود.

عبدی در مورد قانونی بودن مدت سرپرستی طاهری اظهار کرد: طاهری قانونا اجازه دارد تا 6 ماه در باشگاه سرپرست باشد.

منبع: ایسنا
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم