۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۷

تشکر ویژه ملک سلمان از اوباما

شاه سعودی بعد از بازگشت از آمریکا با ارسال تلگرافی به باراک اوباما ضمن تشکر از وی به خاطر پذیرایی خوب، برای وی آرزوی سلامت و تندرستی و برای مردم آمریکا آرزوی پیشرفت و شکوفایی کرد.
کد خبر : ۲۵۷۱۵۰
صراط: سلمان‌بن عبدالعزیز شاه عربستان بعد از پایان سفر خود به آمریکا و بازگشت به عربستان با ارسال تلگرافی به باراک اوباما از وی تشکر و قدردانی کرد.

در متن این تلگراف آمده است: جناب باراک اوباما رئیس ایالات متحده، از شما به‌خاطر استقبال و حسن پذیرایی تشکر و قدردانی می‌کنم.

شاه سعودی در این تلگراف همچنین ضمن ستودن روابط تاریخی و استراتژیک بین عربستان و آمریکا که از سال 1945 میلادی آغاز شده، تأکید کرد که روابط کشورش با آمریکا از آن سال به بعد در همه زمینه‌ها توسعه یافته است.

ملک سلمان خطاب به اوباما افزود: من به شما تأکید می‌کنم که مذاکرات ما درباره شراکت استراتژیک جدید برای قرن بیست و یک در عمیق شدن روابط و استحکام آن سهیم است.

ملک سلمان همچنین گفت که مذاکرات وی با اوباما درباره همکاری استراتژیک جدید برای قرن بیست و یکم به عمیق شدن روابط و استحکام آن و تقویت پیوندهای مشترک به‌گونه‌ای که منافع دو کشور و دو ملت دوست را محقق کند، کمک می‌کند.

سلمان‌بن عبدالعزیز در خاتمه برای اوباما آرزوی سلامت و تندرستی و برای مردم آمریکا آرزوی ادامه پیشرفت و شکوفایی کرد.
منبع: تسنیم