۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸

توضیحات یک تیم درباره لیست قرادادها

باشگاه سیاه‌جامگان ابومسلم در خصوص انتشار لیست قرارداد بازیکنان و کادرفنی تیم‌های لیگ برتری واکنش نشان داد.
کد خبر : ۲۵۷۲۷۶
صراط: مسعود حکم‌آبادی در مورد انتشار لیست قرارداد بازیکنان اظهار داشت: شفافیت در مسایل مالی همیشه اولویت باشگاه سیاه‌جامگان ابومسلم بوده، لذا نه تنها از انتشار مبالغ قراردادها شکایتی نداشته که از آن استقبال هم می‌کنیم.

وی افزود: پیش از این هم به همکاران رسانه‌ای خودم اعلام کردم که حتی در صورت منتشر نکردن این قراردادها توسط سازمان لیگ، آمادگی رسانه‌ای کردن آن‌ها را داریم، به این دلیل که مبالغ، کاملا عقلانی بوده و جزو کم‌هزینه‌ترین تیم‌های لیگ برتر هستیم.

مدیر رسانه‌ای سیاه‌جامگان درباره مبالغ اندک قرارداد کادرفنی سیاه جامگان ابومسلم گفت: مبالغ 10میلیون تومانی که در قرارداد برخی از اعضای کادر فنی قید شده، مربوط به قرادادهایی بوده که به صورت سفید امضا شده است. به هر حال برخی از دوستان، این لطف را داشتند که بدون چشمداشت مالی قرارداد سفید امضا کرده‌اند و ما به دلیل منع قانونی برای ثبت قرارداد سفید، مبلغی را ذیل آن نوشتیم.

حکم‌آبادی ادامه داد: قطعا روی حضور برخی از افرادی که در تیم هستند نمی‌شود قیمت گذاشت، اما بدون شک به شکلی که شایسته است قراردادهای ایشان هم در زمره پرداختی‌ها قرار می‌گیرد.

وی در پایان گفت: حضور آدم‌های دلسوز در هر تیمی نعمت است که خوشبختانه سیاه‌جامگان ابومسلم از این نعمت‌ها بهره‌مند شده و همین یکی از دلایل موفقیت و همدلی تیم خواهد بود.