۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۷

عادل سرش را به میز نکوبید! +تصاویر

برنامه 90 شب گذشته روی آنتن رفت و به بررسی اتفاقات فوتبالی هفته گذشته کشورمان پرداخت.
کد خبر : ۲۵۷۳۴۷

صراط: برنامه 90 شب گذشته روی آنتن رفت و به اتفاقات فوتبالی هفته گذشته‌ کشورمان پرداخت.

سوال پیامکی این برنامه به پیش بینی نتیجه دیدار ایران مقابل هند اختصاص داشت.

در ادامه 91 درصد مخاطبان برنامه 90 به پیروزی ایران مقابل هند رای دادند.

عادل سرش را به میز نکوبید! +تصاویر

عادل سرش را به میز نکوبید! +تصاویر

عادل سرش را به میز نکوبید! +تصاویر

در ادامه تصاویری از کسب مدال طلای الهه احمدی تیرانداز بانوی ایرانی پخش شد و مجری برنامه به تمجید از عملکرد وی پرداخت.

گزارشی از دیدار ایران مقابل گوام و برتری 6 بر صفر شاگردان کی‌روش پخش شد.

گزارشی تصویری از پراکندگی اعضای تیم ملی ایران و به قول عادل تیم ملی دوست داشتنی کشورمان بر روی نقشه کشورمان و اینکه هر کدام از بازیکنان از شهرهای مختلف ایران در تیم ملی حضور دارند، نمایش داده شد.

از سردار آزمون گنبدی گرفته تا مهدی طارمی بوشهری و بقیه بازیکنان.

آنالیر بازی ایران مقابل گوام نمایش داده شد و به تمجید از زوج خط حمله تیم ملی، مهدی طارمی و سردار آزمون پرداخته شد.

و اینکه مهاجم گنبدی تیم ملی نمره عالی یک را در دیدار ایران مقابل گوام بدست آورده است.

ارتباط تصویری با کارلوس کی‌روش در بنگلور هند برقرار شد و سرمربی پرتغالی درباره شرایط تیم ملی برای دیدار مقابل هند توضیحاتی را ارائه کرد.

کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی در گفت‌وگویی با برنامه 90 درباره شرایط تیم ملی اظهار داشت: همه چیز در تیم ملی عالی است و فقط یک مصدوم داریم. وریا غفوری بازیکن مصدوم تیم ملی است  و ریکاوری لازم را انجام می‌دهد.

وی در پاسخ به این سؤال که به غیر از وریا غفوری تغییر دیگری مقابل هند خواهیم داشت، گفت: بله، احتمالاً دو سه تغییر در ترکیب اولیه و اصلی نسبت به بازی با گوام خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی درباره اینکه مردم از نحوه بازی تیم ملی و جوانگرایی که صورت گرفته راضی هستند، گفت: کارهای خوبی تا اینجا انجام داده‌ایم و مهم‌ترین مسئله تعادل است و اینکه بتوانیم فردا مقابل هند به پیروزی برسیم. ما می‌توانیم فردا نتیجه لازم را کسب کنیم کاملاً آماده هستیم و شور و اشتیاق بالایی برای پیروزی داریم و امیدوارم بتوانیم باعث خوشحالی مردم شویم.

کی‌روش درباره وضعیت آب و هوای شهر بنگلر هند گفت: آب و هوای بنگلر بارانی است و اگر فردا همین شرایط برقرار باشد بازی سریع‌تری را خواهیم داشت و مطمئناً سرعت تیم ملی بیشتر خواهد شد.

وی درباره شرایط تیم ملی هند هم گفت: فوتبال هند پیشرفت کرده است تیم‌های ملی به سرعت پیشرفت می‌کنند و بزرگ‌تر می‌شوند سرمایه‌گذاری که در هند صورت گرفته بسیار بزرگ است و در اخبار هم دیدم که قرار است 2 لیگ در این کشور آغاز شود. (سوپر لیگ و لیگ برتر) در سراسر کشور هند هم مراکز تخصصی فوتبال ایجاد شده البته آنها مسیر طولانی برای رشد دارند.

کی‌روش درباره زمین چمن ورزشگاه بنگلر که به نظر می‌رسد، شرایط مساعدی ندارد، هم گفت: هیچ شکایتی راجع‌ به زمین چمن نداریم زمین به گونه‌ای است که به بازی سرعت می‌دهد.

سرمربی تیم ملی در ادامه خاطرنشان کرد: مطمئن هستیم بازیکنان با تلاش خودشان بازی خوبی را مقابل هند انجام خواهند داد مهم‌ترین مطلب ارائه بازی خوب و برنده شدن است، به تک‌تک بازیکنانم اعتماد دارم و مطمئن هستم فردا همه هواداران ایرانی به تیم ملی افتخار می‌کنند.

گزارشی از کشور هند حریف ایران در راه جام جهانی پخش شد.

نمره بازیکنان تیم ملی در دیدار مقابل گوام به تصویر کشیده شد و چهره شاخص تیم ملی بدون شک سردار آزمون بود.

عادل سرش را به میز نکوبید! +تصاویر

در ادامه ارتباطی با امیر حسین حسینی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در رابطه با دیدار افغانستان مقابل ژاپن در ورزشگاه آزادی برقرار شد.

وی درباره قیمت بالای بلیت بازی (50 هزار تومان) برای افغان‌ها گفت: قیمت بلیت توسط فدراسیون فوتبال افغانستان تعیین شده است، ما قراردادی با فدراسیون افغانستان بسته‌ایم و کلیه درآمدها به این فدراسیون می‌رسد و پس از آن فدراسیون فوتبال ایران مخارج و هزینه‌های اجرایی را از فدراسیون افغانستان خواهد گرفت.

وی گفت: افغانستانی‌ها باید برای خرید بلیت و ورود به ورزشگاه پاسپورت و اجازه نامه اقامت داشته باشند.

در ادامه گزارشی درباره حضور پروپیچ مهاجم بلند قامت کروات استقلال پخش شد.

ارتباط تلفنی با هوشنگ نصیرزاده رئیس کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال برقرار شد.

نصیرزاده درباره حضور پروپیچ در لیگ ایران و استقلال اظهار داشت: پنجره نقل و انتقالات فوتبال ایران 23 جولای بسته شده است و مثال‌هایی ( عدم حضور دخه‌آ در رئال مادرید) اصلاً به موضوع انتقال پروپیچ ارتباطی ندارد.

وی افزود: زمانی که پروپیچ در آلبانی بازی می‌کرده هنوز روز 23 جولای به پایان نرسیده بود، علیرغم اینکه در ایران به پایان رسیده بود و پروپیچ پس از بازی با تیم آلبانیایی، قبل از ساعت 12 شب به وقت محلی قراردادش را فسخ کرده و به استقلال پیوسته است.

نصیرزاده مورد دخه‌آ را به دلیل اینکه قرارداد با منچستر داشته و قرار بوده با بازیکن دیگری تعویض شود، با پروپیچ که قراردادش را فسخ کرده متفاوت عنوان کرد و گزارش پخش شده توسط برنامه 90 و مقایسه مورد دخه‌آ با پروپیچ را اشتباه دانست.

در ادامه فردوسی پور این استنباط نصیرزاده را به چالش کشید و آن را مورد قبول ندانست و گفت که می‌خواهد دراین باره سرش را به میز بکوبد!

وی ادامه داد: ما در باشگاه استقلال هماهنگی کاملی داریم، سرمربی نمی‌تواند بازیکنان را مستقیماً اخراج کند. افشارزاده به نظری جویباری درباره کرار مأموریت داده بود تا به این موضوع رسیدگی کند و فعلاً گفته‌اند که او در تمرینات شرکت کند تا کمیته انضباطی تشکیل و جریمه برای او در نظر گرفته شود. دیروز جلسه‌ای بوده و به پرونده ایشان رسیدگی شده است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به این سؤال که در اردو باشگاه استقلال گزارش‌های متعددی مبنی بر بی‌نظمی در شب‌ها منتشر شده است و اینکه حتی برادر همسر کرار جاسم به اتاق پروپیچ رفته است، گفت: برنامه تمرینی منظم انجام شده است، من به طور کامل و 24 ساعته در تیم حضور داشتم، ممکن است اتفاقاتی دور از چشم ما بیفتد و درباره حضور برادر همسر کرار هم خبر نداشتم والا با کرار برخورد می‌کردم البته برادر خانم کرار سر تمرین باشگاه حضور می‌یابد و تیم پایه‌ها را به کرج آورده است.

مظلومی درباره شرایط ریوالدو هم عنوان کرد: ریوالدو به دلیل مشکلات خانوادگی که داشت 15 روز در تمرین تیمی ما نخواهد بود و من موافقت خودم را با جدایی او اعلام کرده‌ام وی باید مبلغی که از باشگاه گرفته است را برگرداند و پس بدهد.

وی درباره قرارداد بازیکنان و کادر فنی استقلال هم خاطرنشان کرد: قرارداد بازیکنان و مربیان امسال پایین است و می‌توانید مقایسه کنید آن را با سال‌های گذشته و ما 30 تا 40 درصد قراردادها را کم کرده‌ایم.

عادل سرش را به میز نکوبید! +تصاویر

روح الله سیف اللهی بازیکن استقلال خوزستان میهمان برنامه 90 بود.

مجید جلالی سرمربی سایپا هم میهمان برنامه 90 بود و صحبت‌هایی را درباره حضور بازیکنان جوان و به سن سربازی رسیده در تیم‌های نظامی داشت و اینکه استعدادها در دیگر تیم‌ها کشف می‌شوند و رشد می‌یابند و موقع بهره‌برداری به دلیل اینکه مشمول می‌شوند در اختیار تیم‌های نظامی قرار می‌گیرند.

وی دیگر آفت این قانون را مصرفی شدن تیم‌های نظامی دانست که با جذب بازیکنان سرباز دیگر به دنابل بازیکن سازی و پرورش استعدادهای بومی نمی‌روند و این باعث می‌شود کل فوتبال ما ضرر کند.

قرار بود سردار کمالی و باران چشمه میهمان برنامه 90 باشند که از حضور امتناع کردند

فردوسی‌پور در ادامه به سازمان لیگ بابت کنار گذاشتن تیم‌های لیگ یکی از جام حذفی اعتراض کرد و گفت که عجیب‌ترین جام حذفی را برگزار می‌کنیم.

عادل سرش را به میز نکوبید! +تصاویر 

عادل سرش را به میز نکوبید! +تصاویر

گزارشی هم از عملکرد تیم امید ایران در اردوی اروپایی خود پخش شد.

منبع: فارس