۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰

واکنش ولاسکو،کواج وبازیکنان به باخت ایران

ولاسکو، کواج و بازیکنان به باخت تیم ملی والیبال ایران مقابل آرژانتین واکنش نشان دادند.
کد خبر : ۲۵۷۴۱۹
صراط: ولاسکو، کواج و بازیکنان به باخت تیم ملی والیبال ایران مقابل آرژانتین  واکنش نشان دادند.

ولاسکو: از باخت ایران خوشحال نمی‌شوم

سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین گفت: خوشحالم که آرژانتین برد، اما از باخت ایران خوشحال نمی‌شوم.

خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین پس از پیروزی 3 بر یک مقابل ایران در نخستین بازی جام جهانی 2015 در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: از بازی و پیروزی در برابر ایران رضایت دارم. برد تیمی مثل ایران که در سطح یک جهان جای دارد برای تیم ما جای خوشحالی دارد.

وی ادامه داد: همانطور که در نشست خبری اول هم گفتم، ما در مسابقات جهانی به ایران باختیم. آن موقع ناراحت شدم و این بار هم خوشحال نیستم.

ولاسکو افزود: وقتی مربی ایران بودم، در مواقع رویارویی با آرژانتین هم همین حس را داشتم. دوست داشتم ایران ببرد، اما از اینکه آرژانتین هم ببازد خوشحال نمی‌شدم. این بار هم خوشحالم که آرژانتین برد، اما از باخت ایران خوشحال نمی شوم.

کواچ: نتوانستیم به بازی برگردیم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: خیلی تلاش کردیم تا به بازی برگردیم، اما این اتفاق رخ نداد.

اسلوبودان کواچ پس از شکست 3 بر یک برابر آرژانتین در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: به تیم آرژانتین تبریک می‌گویم. آنها بهتر از ما بازی کردند.

وی ادامه داد: در ست اول سرویس‌های خوبی داشتیم که نتوانستیم به زدن آنها ادامه دهیم. سعی کردیم به بازی برگردیم، اما نشد.

صنوبر: آرژانتین روی سیستم بازی کرد/ هیچ تیمی برای باخت نمی‌آید

سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران گفت: آرژانتینی‌ها روی سیستم بازی کردند و با مدیریت لحظات توانستند به پیروزی برسند.

حسن صنوبر بعد از شکست 3 بر یک ایران برابر آرژانتین درمورد این بازی اظهار داشت: آرژانتین خوب بازی کرد و پیروز شد. ما هم در روز و شرایط خوب خود نبودیم؛ درست است که امتیاز این بازی را هم مانند سایر بازی ها نیاز داشتیم، اما فکر می کنم در بازی های بعدی بتوانیم این نتیجه را جبران کنیم.

وی ادامه داد: آرژانتینی ها روی سیستم بازی کردند و با مدیریت مسابقه توانستند به پیروزی برسند. بازیکنان ایران هم امروز خیلی زحمت کشیدند، اما متاسفانه نتیجه مناسب کسب نشد. ایران طبق عادت در بازی های اول خوب نبود، اما شک ندارم که خیلی زود شرایط تغییر می کند.

سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: هیچ تیمی برای باخت نمی آید. درست است که به نظر می رسد دو بازی آینده ایران راحت است، اما برای پیروزی در هر مسابقه ای باید جنگید.

معروف: ضعف های تیم ما قابل حل است

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: تیم مان ضعف هایی دارد که بدون شک آنها قابل حل هستند.

سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران پس از شکست 3 بر یک برابر آرژانتین در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: به تیم آرژانتین تبریک می‌گویم. عملکرد تیمی آرژانتین در دفاع روی تور و توپگیری خیلی خوب بود، اما ما در این زمینه خوب کار نکردیم. فرصت بازگشت به بازی را در ست چهارم داشتیم و با تعویض‌های انجام شده نهایت تلاش را کردیم، اما به اندازه کافی ثمربخش واقع نشد.

وی ادامه داد: این بازی برایمان از اهمیت بالایی برخوردار بود، چون اولین بازی مان بود که باختیم. در حال حاضر مثل همیشه وقتی که بازی را می بازیم، باید امید به پیشرفت و جبران در بازی های بعدی داشته باشیم.

کاپیتان تیم ملی ایران تاکید کرد: ضعف‌های تیم قابل حل است و با تمرین بیشتر روی آن تمرکز می‌کنیم.

مهدوی: بد بودیم/ از توپ های برگشتی خوب استفاده نکردیم

پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: در دیدار مقابل آرژانتین بازی خوبی به نمایش نگذاشتیم و نتوانستیم از توپ های برگشتی به خوبی استفاده کنیم.

مهدی مهدوی بعد از شکست 3 بر یک ایران برابر آرژانتین درمورد این بازی اظهار داشت: اصلاً خوب بازی نکردیم و واقعیت این است که در هیچ فاکتوری خوب نبودیم. در دریافت، اسپک، دفاع و توپ گیری عملکرد خوبی نداشتیم و تنها در یک صحنه عبادی پور توانست چند سرویس پشت سر هم بزند وگرنه در سایر بخش ها عملکردمان رضایت بخش نبود.

وی ادامه داد: در توپ های برگشتی نتوانستیم خوب عمل کنیم و اگر چند نمونه از توپ های برگشتی را به امتیاز تبدیل می کردیم قطعاً شرایط کلاً فرق می کرد. می توانستیم سه بر صفر برنده باشیم، اما بازی اول همیشه شرایط خاصی دارد، مخصوصاً برای ما که سختی های زیادی را در ژاپن تحمل کردیم.

پاسور تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: به تیم آرژانتین و ولاسکو تبریک می گویم و امیدوارم خودمان هم بتوانیم در ادامه شراط بهتری پیدا کنیم. فکر می کنم عامل باخت تیم ما خوب بازی کردن آرژانتین نبود، بلکه بد بازی کردن ما بود؛ معتقدم که آرژانتین تیمی نبود که بخواهد ما را شکست دهد.

موسوی: نباید می باختیم/ سطح ما از آرژانتین بالاتر است

سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران گفت: امروز نباید به آرژانتین می باختیم، چراکه سطح تیم ما بسیار بالاتر از حریف است.

سید محمد موسوی پس از شکست 3 بر یک تیم ملی والیبال ایران برابر آرژانتین اظهار داشت: بازی اول بود و می دانستیم که کار سختی خواهیم داشت، چراکه ولاسکو تیم ما را به خوبی می شناسد، اما این موضوعات دلیل خوبی برای شکست نیست.

وی با بیان اینکه خوب بازی نکردیم و باخیم، ادامه داد: در اسپک اول مشکل داشتیم؛ این در حالی است که همیشه در تیم ایران وقتی دریافت اول به خوبی می رسد با تمام تیم های دنیا راحت بازی می کردیم، اما امروز با وجود اینکه دریافت هایمان عالی رسید نمی دانم چرا نتوانستیم خوب اسپک بزنیم.

موسوی خاطرنشان کرد: نمی دانم ایراد کارمان کجا بود که با یک تیم قد کوتاه مانند آرژانتین به مشکل خوردیم. برخی ها شاید بگویند که ما با مطرح کردن برخی مشکلات در ژاپن دنبال بهانه گیری هستیم، اما باید بدانیم که همان مشکلات واقعاً تاثیرگذار است. با این وجود ما نباید امروز به تیمی مانند آرژانتین می باختیم، چراکه سطح مان بسیار از این تیم بالاتر است.

سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران گفت: اگر خودمان بودیم باید 3 بر صفر حریف را شکست می دادیم و فکر می کنم امروز توانش را هم داشتیم، اما این اتفاق رخ نداد و امیدوارم در بازی های آینده این شکست را جبران کنیم.