۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲
گزارش تمرین استقلال

جلسه ویژه هیات مدیره در مورد کرار

سرمربی تیم فوتبال استقلال امروز از اینکه کرار برای سه جلسه از سوی کمیته استیناف محروم شده است ناراحت بود.
کد خبر : ۲۵۷۴۲۵
صراط: سرمربی تیم فوتبال استقلال امروز از اینکه کرار برای سه جلسه از سوی کمیته استیناف محروم شده است ناراحت بود.

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال به دلیل بازی تیم های ملی ژاپن و افغانستان صبح ساعت 10:30 در زمین شماره دو آزادی برگزار شد.

در این جلسه تمرینی غایب به جز دو ملی پوش استقلال یعنی خسرو حیدری و امید ابراهیمی، ریوالدوی برزیلی بود. این بازیکن امروز در باشگاه استقلال جلسه دارد تا تکلیفش روشن شود. او به دنبال جدایی از جمع آبی پوشان است و مظلومی هم با این خواسته موافقت کرده است.

* بازیکنان 10 دقیقه زیر نظر علی اصغر قربانعلی پور بدنساز تیم به دویدن پرداختند و سپس تمرینات تاکتیکی خود را آغاز کردند.

بازیکنان در سه گروه 5 نفره به تمرین فوتبال پرداختند و دروازه بان های به طور اختصاصی زیر نظر حسین ترابپور به تمرین مشغول شدند.

* پرویز مظلومی که با لباس شخصی در تمرین حاضر شده بود و با تاخیر 5 دقیقه ای هم آمد امروز از اینکه جاسم کرار بابت بخشش محرومیت سال آینده اش باید سه جلسه در این فصل از بازی محروم شود ناراحت بود و تصمیم دارد بعد از تمرین برای مشخص شدن این مسئله به باشگاه برود.

روز گذشته کمیته استیناف اعلام کرد محرومیت جاسم کرار بابت محرومیت از بازی در لیگ ایران بخشیده شده و در عوض سه جلسه از بازی کردن در این فصل محروم شده است. به نظر می رسد کرار برای بخشیده شدن در این مورد بدون مشورت باشگاه وارد عمل شده و خودش درخواست بخشش از کمیته استیناف کرده است.

* قرار است هیات مدیره استقلال که قرار بود امروز جلسه ای داشته باشند فردا بابت مسئله کرار جلسه ای ویژه داشته باشند.

* منصور پورحیدری سرپرست آبی پوشان در محل تمرین نبود.

تمرین امروز بدون حضور خبرنگار و تماشاگر برگزار شد. تمرین استقلال فردا بعد از ظهر برای بازی با شهرداری سمنان در چارچوب جام حذفی ادامه پیدا می کند. این بازی روز جمعه در ورزشگاه تختی تهران برگزار می شود.
منبع: فارس