۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵

آموزش مبلغ‌سعودی به کودکان‌النصره +تصاویر

عبدالله المحیسنی یکی از سرکردگان سعودی جبهه النصره – شاخه القاعده در سوریه – با انتشار تصاویری اعلام کرد که آموزش اولین گروه از کودکان برای اجرای حملات انتحاری پایان یافت.
کد خبر : ۲۵۷۵۵۶
صراط: این کودکان تحت فرماندهی جبهه النصره در شمال غربی استان ادلب برای اجرای حملات تروریستی و انتحاری آموزش نظامی دیده و شستشوی مغزی شده اند.

روزنامه اینترنتی المرصد، عبدالله المحیسنی را نظریه پرداز سعودی جبهه النصره معرفی و تأکید کرد که کودکان و نوجوانان  زیر نظر وی آموزش می بینند.

روزنامه الحیات نیز به نقل از مجله "لانگ وار ژورنال" گزارش داد : اطلاعات موجود حاکی از وجود 14 پایگاه دیگر در سوریه و عراق برای آموزش کودکان تحت امر گروه های افراطی است .

این مجله آمریکایی نوشت :  اکثر این پایگاه های آموزشی توسط داعش اداره می شود و بقیه پایگاه ها هم توسط جبهه النصره ، حزب ترکستان و جُند الشام ( گروهی با اکثریت چچنی) اداره می شود.

لانگ وار ژورنال افزود: تعداد پایگاه های آموزشی در سال 2012 در سوریه و عراق به 130 پایگاه رسیده بود که 94 پایگاه در سوریه و 36 پایگاه در عراق بود و داعش 62 پایگاه را در عراق و سوریه اداره می کرد و جبهه النصره هم 24 پایگاه را در سوریه اداره می کرد و دیگر گروه های مسلح افراطی متحد هم  44 پایگاه را اداره می کردند.


منبع: العالم
برچسب ها: کودکان النصرهط