۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰

اصلاح‌طلبان دلواپس مصادره لاریجانی شدند!

اصلاح طلبان به بهانه حذف تندروها و با شعار اعتدال تلاش دارند به هر نحو ممکن به لاریجانی نزدیک و رییس مجلس را به نفع خود مصادره کنند.
کد خبر : ۲۵۷۵۶۴
علی لاریجانی
صراط: روزنامه اصلاح طلب قانونی در بخشی از یک گزارش با عنوان"رقابت اصولگرایان برای مصادره لاریجانی"نوشت: چهره متفاوت اصولگرايان در اين دوران علي ‌لاريجاني است. لاريجاني كه تندروها از حمله‌ فيزيكي تا تخريب‌‌شخصيتي و هر آنچه در توان داشتند براي نابودي او كم نگذاشتند. لاريجاني مردي كه در اين  روزها معناي شعارهمدلي و همزباني را به خوبي درك كرده‌است و اين به مزاج اصولگرايان ديگر خوش نمي‌آيد.جناح اصولگرايان كه طعم تهي شدن از بزرگاني چون ناطق‌نوري و هاشمي رفسنجاني را به خوبي چشيده‌اند، واهمه مصادره لاريجاني را نيز دارند و بي‌محلي‌هاي لاريجاني به برخي درخواست‌هاي آنها سبب نمي‌شود كه او را رها كنند، هرچند دلخوشي از او نداشته باشند.

این روزنامه در ادامه می آورد: برخی دست به‌دامن نام علي لاريجاني شده اند. در همين راستا‌حسن بيادي از اعضا جبهه ايستادگي كه حتي شوراي‌شهر نيز ديگر جايي براي او نداشت در اين اواخر مدعي شده است برای حضور «لاریجانی»یا«قالیباف» به جای «رضایی» در جبهه ایستادگی رايزني شده‌است.

ماجرا به اينجا منتهي نشد و حميدرضا ترقي از اعضاي شوراي مركزي حزب موتلفه نيز در اظهاراتي از رایزنی‌ها با چهره‌های تاثیرگذار جریان اصولگرایی مانند لاریجانی، ولایتی و قالیباف خبر داد تا آنها به شورای هماهنگی اصولگرایان بپیوندند.

این در حالی است که اخیرا حجت الاسلام رهامی رئیس کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با دادن پاسخ سربالا درباره سرلیستی عارف گفته است: عقل سياسي حكم مي‌كند كه مانع از حضور نيروهاي تندرو به مجلس آينده شويم و به همين دليل احتمال ائتلاف با جريان معتدل و طيف منتسب به علي لاريجاني وجود خواهد داشت.

در واقع اصلاح طلبان به بهانه حذف تندروها و با شعار اعتدال تلاش دارند به هر نحو ممکن به لاریجانی نزدیک و رییس مجلس را به نفع خود مصادره کنند و در همین راستا است که روزنامه اصلاح طلب قانون دلواپس مصادره علی لاریجانی شده است و این سوال باقی است اگر لاریجانی نباشد اصلاح طلبان چطور می خواهند درباره سرلیستی خود در تهران به نتیجه برسند؟