۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷

فریادهای برانکو بر سر بازیکنان

مربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از 10 روز مرخصی و بازگشت از کشورش امروز در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شد و تمرینات سرخپوشان را زیر نظر گرفت.
کد خبر : ۲۵۷۶۳۹

صراط: تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس برای آماده‌سازی جهت دیدار مقابل پیکان در جام حذفی امروز از ساعت 17 در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز شد.

* از آنجایی که در چند روز اخیر تمرینات سرخپوشان در ساعت 18 آغاز شده بود بسیاری از خبرنگاران، هواداران و حتی یکی از بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس با فکر اینکه تمرین در ساعت 18 آغاز می‌شود دیرتر از سایرین به محل تمرین پرسپولیس آمدند. این در حالی است که در زمان شروع تمرین سرخپوشان مهرداد کفشگری از همه دیرتر به تمرین آمد و هیچ هواداری هم در ورزشگاه نبود اما با گذشت زمان به تعداد هواداران و خبرنگاران افزوده شد و هافبک تیم فوتبال پرسپولیس هم در ساعت 17 به ورزشگاه رسید.

* بنرهایی در ورزشگاه درفشی‌فر نصب شده است که بر روی آن سخنانی از مقام معظم رهبری و ائمه معصومین (ع) نوشته شده است.

* آندره پانادیچ مربی تیم فوتبال پرسپولیس 10 روزی به دلیل مصدومیت پسرش به مرخصی رفته بود امروز در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شد و در تمرینات حضور فعال داشت.

* تمرین سرخپوشان امروز با حدود 25 دقیقه انجام حرکات نرمشی و کششی و کار با توپ آغاز شد.

* بازیکنان در تمرین با لباس‌های بنفش حاضر شدند.

* مرتضی قدیمی‌پور دروازه‌بان سوم تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل حضور در دانشگاه در تمرین امروز سرخپوشان غایب بود.

* به دلیل حضور 7 بازیکن پرسپولیس در اردوی تیم‌های ملی ایران و همچنین هندوراس مطابق روزهای گذشته چند بازیکن امید در تمرین سرخپوشان حاضر بودند.

* انجام بازی آقا وسط و حفظ توپ در شرایط پرس قسمت دیگری از تمرین امروز بازیکنان پرسپولیس بود.

* برانکو ایوانکوویچ امروز در تمرین بارها بر سر بازیکنان فریاد می‌زد و از بازیکنانش می‌خواست مسائلی که او در نظر دارد را به درستی ایفا کنند. فریادهای برانکو امروز در نوع خودش جالب بود و بارها با کلمات فارسی بازیکنانش را تشویق و یا از آنها ایراد می‌گرفت.

* در دقایقی از تمرین محسن بنگر و سوشا مکانی برای ایمان صادقی پنالتی می‌زدند.

* شوت به دروازه و تمرین گلزنی یکی دیگر از تمرینات امروز پرسپولیسی‌ها بود.

* کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس در جریان یکی از بخش‌های تمرین همراه با بازیکنان پا به توپ شد و بازی کرد.

* یکی دیگر از تمرینات امروز بازیکنان انجام فوتبال با سه دروازه بود که به دلیل غیب دروازه‌بان پرسپولیس ایگورپانادیچ مربی دروازه‌بانان پرسپولیس درون دروازه ایستاد.

* در ورزشگاه درفشی‌فر بنر بزرگی نصب شده که بر روی آن نوشته شده با آرزوی سلامتی، موفقیت و سربلندی اعضای تیم فوتبال پرسپولیس.

* با تغییر مدیریت ورزشگاه درفشی‌فر و حضور حسین خبیری به عنوان سرپرست این ورزشگاه هر روز در تمرینات امکانات خوبی برای خبرنگاران فراهم شده است.

* سوشا مکانی و کمال کامیابی‌نیا دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بعداز تمرین امروز عازم امارات خواهند شد. این دو نفر به همراه سایر ملی‌پوشان فردا به سفارت آمریکا در امارات خواهند رفت تا برای گرفتن ویزای گوام اقدام کنند تادر صورت صلاحدید کارلوس کی‌روش سرمربی تیم فوتبال کشورمان به همراه سایر ملی‌پوشان برای بازی با این کشور عازم گوام شوند.

تیم فوتبال پرسپولیس روز شنبه و در اولین دیدار خود در جام حذفی به مصاف پیکان خواهد رفت.

منبع: فارس