۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲
نجابت:

افراد سالم با شورای نگهبان درگیر نمی‌شوند

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه افراد سالم هیچگاه با شورای نگهبان درگیر نمی‌شوند گفت: اینکه افرادی از درون نظام برای پیشبرد اهدافشان به شورای نگهبان هجمه می‌کنند جای تعجب دارد.
کد خبر : ۲۵۷۷۵۶
صراط: عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه افراد سالم هیچگاه با شورای نگهبان درگیر نمی‌شوند گفت: اینکه افرادی از درون نظام برای پیشبرد اهدافشان به شورای نگهبان هجمه می‌کنند جای تعجب دارد.

حسین نجابت نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی هجمه‌ها به شورای نگهبان در آستانه انتخابات گفت: علت این هجمه‌ها به شورای نگهبان خودمحوری است و این افراد در حالی که مدعی قانون مداری هستند این قانون‌مداری از سوی آنها تا زمانی است که قانون به نفع‌ آنها است و زمانی که به ضررشان تمام می‌شود هجمه کردن را در دستور کار خود قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه افراد سالم هیچ‌گاه با شورای نگهبان درگیر نمی‌شوند افزود: اما در بعد سیاسی و اجتماعی گروه‌هایی هستند که همانطور که رهبر انقلاب به آن اشاره داشتند نمی‌توان فهمید که چرا درصدد تضعیف نظام جمهوری اسلامی هستند. این‌ها همان‌هایی هستند که عاشق فرهنگ غرب‌ هستند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس اظهار داشت: کسانی که به شورای نگهبان هجمه می‌کنند اساساً با این مساله مشکل دارند که تعدادی از فقها و حقوق‌دان‌ها بر کار نظارت داشته باشند در حالی که این گروه به اصطلاح ممیزی و نظارتی در همه نظام‌ها و حکومت‌های جهان وجود دارد.

نجابت در پایان خاطر نشان کرد: این فضاسازی‌ها از ابتدای انقلاب علیه شورای نگهبان وجود داشته اما آنچه که باعث تعجب است این است که افرادی از درون انقلاب این هجمه‌ها را می‌کنند و برای اینکه مقاصد خود را پیش ببرند و کاندیدا و حزب مورد نظر آنها پیروز شود مبانی اصولی نظام را زیر سوال می‌برند.
منبع: فارس