۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲
عدم حضور روحانیون در کمیته امداد باید مورد بازنگری قرار گیرد

توصیه قرائتی برای تغییر در کمیته امداد

رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: متاسفانه یکی از انتقادات وارد شده به کمیته امداد عدم حضور روحانیون از ابتدای فعالیت آن است که باید مورد بازنگری قرار گیرد و همچنین توجه به بخش فرهنگی کمیته امداد امری ضروری است.
کد خبر : ۲۵۷۷۵۹
صراط: رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: متاسفانه یکی از انتقادات وارد شده به کمیته امداد عدم حضور روحانیون از ابتدای فعالیت آن است که باید مورد بازنگری قرار گیرد و همچنین توجه به بخش فرهنگی کمیته امداد امری ضروری است.

حجت‌الاسلام محسن قرائتی ظهر امروز در همایش کشوری خدام‌الحسین در سالن اجتماعات اردوگاه ثامن‌ائمه (ع) مشهد اظهار کرد: اعتباراتی که به کمیته امداد اختصاص پیدا می‌کند باید در بخش‌های مختلف علمی، معنوی، اخلاقی و انقلابی مورد استفاده قرار بگیرد چرا که می‌تواند سبب رشد ابعاد مختلف در میان مددجویان زیر پوشش کمیته امداد شود.

وی با اشاره به اینکه در همه کشورهای دنیا محرومان و نیازمندان مورد حمایت و سیر شدن هستند، تاکید کرد: البته سیر کردن شکم فقرا فعالیتی انسانی محسوب می‌شود اما اسلامی نیست چرا که نتیجه یک اقدام اسلامی به رشد و تعالی منجر می‌شود بنابراین باید طوری به فقرا کمک کرد که در راستای رشد و تعالی آنها باشد.

قرائتی بیان کرد: مداحان اهل بیت(ع) باید به اثرات مهمی که فعالیت مداحی و آموزش آن از طریق چهره به چهره با مردم دارد، توجه ویژه‌ای داشته باشند بنابراین باید به گونه‌ای سخنرانی و مداحی خود را ادامه دهند که همه مردم سخنان و پیام‌های آنها را متوجه شوند و خواص آن را نیز بپذیرند.

وی علت ضروری بودن پیروی از ولایت فقیه را تفاوت میان عصمت و حجت دانست و خاطرنشان کرد: سخن ولی‌فقیه حق است بنابراین پیروی از ولایت فقیه ضروری است.

رئیس ستاد اقامه نماز با تاکید بر اهمیت بالای بخش فرهنگی کمیته امداد گفت: همه خدمات این اداره باید در مسیر رشد مددجویان هزینه شود.
منبع: فارس
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم