۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱

کُری بازیکن لهستان برای ایران: می‌بریم!

سرعتی زن تیم ملی والیبال لهستان گفت: بازیکنان آرژانتین روی سیستم والیبال بازی می کنند، اما ما بهتر از آنها بودیم و توانستیم به پیروزی برسیم.
کد خبر : ۲۵۷۷۶۳
صراط: سرعتی زن تیم ملی والیبال لهستان گفت: بازیکنان آرژانتین روی سیستم والیبال بازی می کنند، اما ما بهتر از آنها بودیم و توانستیم به پیروزی برسیم.

نواکفسکی، بازیکن شماره یک و سرعتی زن تیم ملی والیبال لهستان درخصوص پیروزی 3 بر یک برابر آرژانتین اظهار داشت: بازی سختی بود و بازیکنان آرژانتین خیلی خوب بازی کردند، اما ما بهتر عمل کردیم. شاگردان ولاسکو والیبال را روی سیستم بازی می کنند. آرژانتین در ست دوم ترکیب خود راتغییر داد.

وی ادامه داد: در شرایط حساس تجربه بازیکنان و عملکرد خوب آنها بسیار تاثیرگذار است. ما عملکرد خوبی داشتیم و خوشبختانه توانستیم به پیروزی برسیم. از امروز به فکر بازی با ایران خواهیم بود. یک روز استراحت می کنیم؛ در این روز ریکاوری کرده تا سیستم خود را تقویت کنیم و برای مقابله با ایران آماده شویم.

سرعتی زن تیم ملی والیبال لهستان درخصوص جدال با ایران خاطرنشان کرد: امیدوارم برابر این تیم قدرتمند خوب بازی کنیم و بتوانیم خوب سرویس زده و به پیروزی برسیم. به نظر من لهستان قطعاً مقابل ایران هم به پیروزی می رسد.
منبع: فارس