۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲

جذب یک بازیکن خارجی توسط راه آهن

مربی تیم لیگ برتری راه آهن گفت: تیم راه آهن برای حضور در مسابقات جام حذفی باشگاه های کشور برنامه دارد و تلاش داریم تا در این دیدار و دیدارهای بعدی با قدرت ظاهر شویم.
کد خبر : ۲۵۷۷۷۵
صراط: ظهر پنج شنبه مرتضی کرمانی مقدم در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به بازی تیم راه آهن مقابل تیم منطقه آزاد کیش اظهار داشت: از تیم منطقه آزاد کیش شناخت کمی داریم، اما شنیده ایم که تیم خوبی هستند.

مربی تیم راه آهن افزود: ما به تیم منطقه آزاد کیش احترام می گذاریم چرا که با تلاش و فعالیت خود به این جایگاه رسیده و امتیاز تیمی را خریداری نکردند.

وی با اشاره به این نکته که تمام تلاش بازیکنان تیم راه آهن ارائه بازی خوب و کسب پیروزی در دیدار فردا است، گفت: تلاش داریم تا گام اول را محکم برداشته و به مرحله بعد صعود کنیم.

کرمانی مقدم افزود: تیم راه آهن برای حضور در مسابقات جام حذفی باشگاه های کشور برنامه دارد و تلاش داریم تا در این دیدار و دیدارهای بعدی با قدرت ظاهر شده و به پیروزی برسیم.

وی با اشاره به جذب یک هافبک خارجی گفت: یک هافبک نفوذی خارجی را در ایام تعطیلات جذب کردیم که بازیکن خوبی برای راه آهن خواهد بود.

گفتنی است مرحله سوم جام حذفی باشگاه های کشور در حالی پیگیری می شود که در یکی از دیدارهای این مرحله، تیم راه آهن تهران به مصاف منطقه آزاد کیش می رود

شاگردان فرهاد کاظمی در حالی روز جمعه میزبان منطقه آزاد کیش هستند که امید زیادی به برتری مقابل این تیم کم نام و نشان دارند تا در مرحله بعدی مسابقات به مصاف تیم استقلال خوزستان بروند.

منبع: مهر
خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند