۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷

وقوع سیل در دو روستای دماوند

فرماندار شهرستان دماوند از وقوع سیل در روستاهای ویرانه و دوآب این شهرستان خبر داد و گفت: کارشناسان برای بررسی میزان خسارت به محل این دو روستا اعزام شده‌اند.
کد خبر : ۲۵۷۷۷۷

صراط: ناصر محمودی‌فرد دقایقی پیش در شرق استان تهران با اشاره به بارش شدید باران در مناطق جنوب شرقی شهرستان دماوند اظهار کرد: بر اثر بارش شدید باران، وقوع سیل در روستاهای دوآب و ویرانه گزارش شده است.

وی افزود: در این زمینه، نیروهای ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند در حالت آماده‌باش قرار گرفتند و کارشناسان مربوطه به محل این دو روستا برای بررسی وقوع سیلاب و میزان خسارت اعزام شده‌اند.

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: گزارش‌هایی از خسارت‌های وارده در روستاهای ویرانه و دوآب به ما ارائه شده است که پس از بررسی کارشناسان میزان آن اعلام خواهد شد.

هواشناسی استان تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با تداوم شرایط ناپایدار جوی طی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در سطح استان تهران به‌ویژه شهرهای فیروزکوه، دماوند، آبعلی و لواسانات رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی‌ می‌شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: با وقوع این وضع به‌ویژه در شهرهای جنوبی استان تهران شامل رباط‌کریم، شهریار و ورامین همراه با گرد و خاک خواهد بود.

در ادامه این اطلاعیه توصیه شده است: شهروندان تهرانی برای جلوگیری از خطرات احتمالی رعد و برق و طغیان مسیل‌ها و رودخانه‌ها در مناطق کوهستانی و همچنین کاهش کیفیت هوا و دید افقی تمهیدات لازم را برای این مدت اتخاذ کنند.

منبع: فارس