۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰
عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع):

بدحجابی با سمینار حل نمی‌شود

عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم گفت: بی شک با نگاه صرفاً شعاری و با برگزاری چند همایش و سمینار، معضل بدحجابی در کشور برطرف نمی‌شود.
کد خبر : ۲۵۷۸۶۱
صراط: عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم گفت: بی شک با نگاه صرفاً شعاری و با برگزاری چند همایش و سمینار، معضل بدحجابی در کشور برطرف نمی‌شود.

به نقل از مرکز خبر حوزه، عفت السادات خیاط نوری با بیان اینکه باید با برنامه‌ریزی و کار علمی دقیق به مقابله با این معضل رو به رشد در جامعه برویم اظهار کرد: بی‌شک بدحجابی و بدپوششی از جمله مسایلی است که در درون خود پیچیدگی‌هایی دارد و بنا بر این نمی‌توان به صورت کاملاً سطحی و شعاری با آن مواجهه کرد.

وی افزود: رفع معضل بدحجابی زمانی میسر خواهد بود که قبل از هر چیز ریشه‌ها و علل آن در یک فضای علمی و منطقی مورد شناسایی قرار گرفته و برای درمان آن ها بر اساس فرمول‌های علمی و فرهنگی به چاره جویی پرداخت.

این استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم با شعار و چند همایش به مقابله با این معضل اجتماعی بپردازیم در دراز مدت به نتیجه ملموس و قابل توجهی دست نخواهیم یافت، بنابر این باید نگاه علمی و فرهنگی به قضیه داشته و همه جوانب امر را در نظر بگیریم.

وی افزود: در واقع شناخت دقیق معضل و رصد آسیب های ناشی از آن می‌تواند به ما در یافتن راهکارها کمک کند و نخبگان حوزه و دانشگاه باید در این خصوص به یاری مسئولان بشتابند.