۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵

تعداد نهایی مجروحان ایرانی حادثه مکه

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر تعداد نهایی مجروحان ایرانی در حادثه مکه را ۳۲ نفر اعلام کرد و گفت: اکثر این افراد حال مساعدی دارند و امروز مرخص می‌شوند.
کد خبر : ۲۵۸۰۴۰
صراط: رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر تعداد نهایی مجروحان ایرانی در حادثه مکه را ۳۲ نفر اعلام کرد و گفت: اکثر این افراد حال مساعدی دارند و امروز مرخص می‌شوند.

سیدعلی مرعشی تعداد نهایی مجروحان ایرانی حادثه شب گذشته در مکه را 32 نفر اعلام کرد.

وی با بیان اینکه بیش‌تر این مجروحان جراحت‌های سطحی برداشتند، گفت: متأسفانه یک نفر از زائران ایرانی در این حادثه جان خود را از دست داد، اما خوشبختانه حال عمومی اکثر مجروحان خوب است.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر با بیان اینکه اکثر این مجروحان تا عصر امروز از بیمارستان مرکز پزشکی هلال احمر در مکه مرخص می‌شوند، گفت:‌ ظهر امروز حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلی قاضی‌عسکر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی از بیمارستان هلال احمر در مکه بازدید کرد و از مجروحان حادثه شب گذشته عیادت کرد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 18 هزار و 500 خدمت پزشکی از سوی مرکز پزشکی هلال احمر در مکه به حجاج ارائه شده است، گفت: در شهر مدینه نیز 16 هزار خدمت پزشکی از سوی تیم پزشکی هلال احمر به زائران ارائه شده است.
منبع: فارس