۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴
حاشیه‌نگاری از بازدید وزیر ورزش اندونزی از فدراسیون‌ها

وزیر ذوق‌زده با سلیمی عکس یادگاری گرفت

وزیر ورزش اندونزی صبح امروز از اردوی تیم ملی وزنه برداری بازدید کرد و با بهداد سلیمی عکس یادگاری گرفت.
کد خبر : ۲۵۸۱۹۶
صراط: وزیر ورزش اندونزی صبح امروز از اردوی تیم ملی وزنه برداری بازدید کرد و با بهداد سلیمی عکس یادگاری گرفت.

نهراوی وزیر ورزش اندونزی روز گذشته با وزیر ورزش ایران تفاهمنامه همکاری امضا کرد و صبح امروز با حضور در فدراسیون‌های والیبال، وزنه برداری و دوچرخه سواری از نزدیک با روسای فدراسیون‌ها گفت‌وگو کرد و همچنین در جریان تمرینات ملی‌پوشان قرار گرفت. این بازدیدها حاشیه‌هایی داشت که در زیر می‌خوانید:

* مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری به وزیر ورزش اندونزی اعلام کرد وزنه برداران نوجوان و جوانان اندونزی می‌توانند در کشورمان تمریناتی را داشته باشند.

* وزیر ورزش اندونزی اعلام کرد وی وقتی وزنه 20 کیلویی را بلند کرده دچار آسیب دیدگی شده و حالا می‌تواند تنها یک فنجان را بلند کند!

* نهراوی از دغدغه مردم کشورش در وزنه برداری گفت که این شایعه وجود دارد وزنه‌برداران که وزنه های سنگین بلند می‌کنند کوتاه قد هستند که مرادی در پاسخ به او گفت این حرف صحبت ندارد. وزنه برداری برای سلامت جسم به ویژه برای بانوان مفید است و به عنوان مثال بهداد سلیمی که قوی‌ترین مرد دنیاست از نظر بدنی وضعیت بسیار مطلوبی دارد.

* وزیر ورزش اندونزی در جریان بازدید از اردوی وزنه برداری با دیدن بهداد سلیمی بسیار خوشحال شد و با او و کیانوش رستمی عکس یادگاری گرفت.

وی همچنین با وانمود کردن به اینکه در حال بلند کردن وزنه بهداد است از عکاسان خواست که از او عکس یادگاری بگیرند.

* فدراسیون وزنه برداری به وزیر اندونزی یک تابلوی قلم‌کاری شده هدیه داد.

* هیات همراه اندونزی با بهداد سلیمی و سایر وزنه برداران عکس یادگاری گرفتند.

* هیات همراه وزیر ورزش اندونزی بعد از وزنه برداری در پیست دوچرخه سواری حاضر شدند و ضمن گفت‌وگو با رئیس فدراسیون با ورزشکاران گفت‌وگو کردند.

*وزیر ورزش اندونزی هنگام حضور در پیست دوچرخه سواری سوار یک دوچرخه شد و مدتی رکابزنی کرد.
منبع: فارس