۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۱

کشف تجهیزات پرتاب موشک درمریخ +تصاویر

در تصاویری تکان دهنده تجهیزاتی غیر عادی که به نوعی پایه نگهدارنده موشک شباهت دارد روی یکی از سیارات منظومه شمسی دیده شده است.
صراط: پژوهشگران و دانشمندان طرفدار فرضیه‌های موجودات فضایی به تازگی بناهای سنگی غیر عادی و بسیار عجیبی را بر روی سطح سیاره مریخ کشف کرده‌اند.

گفتنی است، با وجود اصرار دانشمندان به وجود خطای باصره و حتی ابتلا به نوعی اختلال روانی که موجب تشخیص اشیای آشنا در اماکن ناشناس می‌شود،کارشناسان اعتقاد دارند نوع خاصی از اشیا غیر قابل انکار در سیاره مریخ شناسایی شده است.

کشف تجهیزات پرتاب موشک روی سیاره +تصاویر
کارشناسان ناسا اعتقاد دارند اشیای دیده شده ویژگی‌های طبیعی زمین شناختی سیاره مریخ است و هیچ شی‌ء غیر عادی بر سطح سیاره سرخ وجود ندارد.

کارشناسان اما یک شی‌ء شناور بر سطح مریخ شناسایی کرده‌اند که مانند یک بدنه پرتاب موشک به شمار می‌آید .

کشف تجهیزات پرتاب موشک روی سیاره +تصاویر
تا به حال کارشناسان و دوستداران فضا تصاویر غیر عادی فراوانی بر سطح سیاره مریخ کشف کرده‌اند که البته اکثر آنها توسط مسئولان ناسا یا انکار شده و یا مسئولان ناسا در خصوص آنها هیچ اظهار نظری نکرده‌اند.

در جدیدترین مشاهدات، تصاویری مانند عکس عنکبوت، دایناسور، جعبه، انواع مجسمه و حتی هرم در سطح مریخ دیده شده است.

کارشناسان ناسا، اظهار کرده‌اند فرسایش خاک، برخورد شهابسنگ های فضایی و سایر عوامل زمین شناسی موجب به وجود آمدن این اشکال بر سطح سیاره مریخ شده است و هیچ ارتباطی به موجودات فضایی و یا احیانا وجود تمدن های باستانی بر سطح این سیاره ندارد .

اکثر این تصاویر توسط تلسکوپ هایی فضایی که از سیاره مریخ به طور دائم عکس برداری می‌کنند بدست آمده است.