۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۰

تخلف ساخت و ساز مسکن مهر پردیس

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که در ساخت و ساز مسکن مهر شهر پردیس تخلفاتی روی داده است، گفت: در شرکت عمران پردیس اتفاق عجیبی روی داده به‌طوری که واحدهای مسکن مهر با زیربنای ۱۴۸ متر ساخته شده است.
کد خبر : ۲۵۸۶۴۹
صراط: احمد اصغری مهرآبادی با یادآوری این‌که نخستین افتتاح مسکن مهر در زاهدان با آورده 4 میلیون تومانی متقاضیان انجام شد، اظهار کرد: افتتاح دوم در قائن خراسان جنوبی نیز با آورده 4 میلیونی و در استان سمنان با آورده 5 میلیون و 200 هزار تومانی 10 هزار واحد تحویل متقاضیان مسکن مهر شد.

وی با یادآوری این‌که شرکت عمران پرند قیمت نهایی واحدهای مسکن مهر را اردیبهشت امسال اعلام کرد، افزود: در شرکت عمران پردیس اتفاق عجیبی روی داده به‌طوری که واحدهای مسکن مهر با زیربنای 148 متر ساخته شده است.

وی با بیان این‌که 148 متر یعنی این‌که دو -واحد- مسکن مهر ساخته شده در پاسخ به این پرسش که یعنی در این زمینه تخلفی صورت گرفته است، افزود: بله،‌ تخلف صورت گرفته است. واحدهای مسکن مهر باید 75 متری باشند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با بین این‌که زیربنای برخی واحدهای مسکن مهر پریس بزرگ است، تاکید کرد: بعضی از متقاضیان مسکن مهر به قیمت واحدها معترضند که چرا مثلاً باید 10 میلیون تومان بیشتر -نسبت به سایر پروژه‌ها- پرداخت کنیم اما وقتی به این اعتراض رسیدگی کرده و ریز جزئیات واحد را بررسی می‌کنیم متوجه می‌شویم که واحد -شخص معترض- بالای 100 متر است.
منبع: تسنیم