۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
سردرگمی ادامه دارد

عبور از عارف، لاریجانی و ناطق نوری/ رونمایی از گزینه جدید سرلیستی اصلاح‌طلبان

اصلاح طلبان پس از پس زدن عارف و بازی با نام هایی چون لاریجانی و ناطق نوری، اکنون گزینه جدیدی برای سرلیستی مطرح کرده‌اند.
کد خبر : ۲۵۸۷۰۳
صراط: پس از آنکه در ماه های گذشته، اصلاح طلبان تمایلی به ریاست عارف بر مجلس موردنظر خود نشان ندادند، و تصمیم گرفتند با نام هایی چون لاریجانی و ناطق نوری بازی کنند، اکنون گزینه جدیدی برای سرلیستی اصلاح طلبان مطرح شده است.

به گزارش صراط، روزنامه ابتکار در این خصوص نوشت: «وزیر آموزش و پرورش دولت اصلاحات نیز به عنوان یکی دیگر از گزینه‌های سرلیستی اصلاح‌طلبان مطرح شده است. هر چند نام وی کمتر در این زمینه مطرح می‌شود و خود وی نیز اغلب به فعالیت در آرامش و به دور از جنجال خبری شهرت دارد، اما در صورت حضور و تأیید صلاحیت، با توجه به سابقه اصلاح‌طلبی‌اش گزینه‌ای برای سرلیستی اصلاح‌طلبان خواهد بود. به طور کلی اصلاح‌طلبان با چالش تأیید صلاحیت مواجه هستند و اگر خیالشان از بابت عبور از فیلتر شورای نگهبان راحت‌تر باشد، قطعاً گزینه‌های دیگری مثل محمدرضا خاتمی را نیز برای سرلیستی زیر سر خواهند داشت. با این حال تا این جا محتمل‌ترین گزینه‌ها تا بدین جا همین 5 نفر هستند. باید با معرفی کاندیداها و پس از تأیید صلاحیت‌ها دید که آرایش انتخاباتی جناح اصلاحات چگونه خواهد بود.»