۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۲

شعار بی غیرت بی غیرت در آزادی

تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دیدار هفته ششم لیگ برتر برابر سایپا مغلوب شد تا 11 هزار هوادار مغموم این تیم با شعار بی غیرت بی غیرت ورزشگاه آ‍زادی را ترک کنند.
کد خبر : ۲۵۸۷۷۹
صراط: تیم پرسپولیس در نیمه نخست نشانی از تیم برتر میدان نداشت و دیدار شاگردان برانکو و جلالی در این نیمه به صورت پایاپای دنبال و با نتیجه تساوی بدون گل پایان رسید. در نیمه دوم برخلاف انتظار این سایپا تیم برتر میدان بود و ترکیب بازیکنان جوان و با تجربه این تیم قدرت خود را به رخ بازیکنان جوان تیم پرسپولیس کشیده و دوبار دروازه این تیم را گشودند.

در نیمه دوم سوشا مکانی در شروع مجددها اشتباهات فراوان داشت و به همین دلیل به دفعات از بازیکنان هم تیمی عذرخواهی کرد.

برانکو ایوانکوویچ که در نیمه نخست کمتر به کنار خط آمد، نیمه دوم را به طور کامل برروی خط قرار داشت و بازیکنانش را هدایت کرد. این درحالی بود که جلالی به روی نیمکت نشسته بود و فرهاد پورغلامی نکات لازم را به بازیکنان سایپا متذکر می شد.

رضا نوروزی بازیکن پیشین پرسپولیس و حال حاضر سایپا در دقیقه 69 پنالتی تیمش را به گل تبدیل کرد ولی خوشحالی نکرد این درحالی بود که غلامرضا رضایی پس از به ثمر رساندن گل دوم تیمش برابر تیم سابق و هواداران این تیم خوشحالی کرد.

هواداران تیم پرسپولیس در پایان این دیدار بازیکنان تیمشان را بی غیرت خطاب کردند. آنان درحالیکه از نتیجه این دیدار اصلا راضی نبودند، علیه برانکو شعار ندادند.
منبع: ایرنا