۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵

پیکر آیت‌الله خزعلی کجا دفن می‌شود؟

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از برگزاری مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله ابوالقاسم خزعلی با سخنرانی آیت‌الله صدیقی خبر داد و گفت: این مراسم از سوی آیت‌الله علم‌الهدی، فردا شب در مهدیه مشهد برگزار می‌شود.
کد خبر : ۲۵۸۸۶۸
صراط: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از برگزاری مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله ابوالقاسم خزعلی با سخنرانی آیت‌الله صدیقی خبر داد و گفت: این مراسم از سوی آیت‌الله علم‌الهدی، فردا شب در مهدیه مشهد برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد سلطانی اظهار کرد: مراسم تشییع پیکر مرحوم آیت‌الله ابوالقاسم خزعلی، فردا از ساعت 10 صبح با حضور خانواده این عالم بزرگوار و آحاد مردم مشهد از میدان شهدا به سمت حرم مطهر رضوی آغاز می‌شود.

وی از حضور مسئولان کشوری و لشکری در این مراسم خبر داد و گفت: پیکر مطهر این عالم بزرگوار پس از برگزاری مراسم خطبه‌خوانی در صحن آزادی حرم رضوی، در رواق دارالزهد به خاک سپرده می‌شود.

سلطانی افزود: همچنین فردا شب، مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله خزعلی از سوی آیت‌الله علم‌الهدی، امام جمعه مشهد در محل مهدیه مشهد برگزار می‌شود و سخنران این مراسم نیز آیت‌الله صدیقی، امام جمعه موقت تهران است.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط خزعلی دفن