۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹

واکنش تتلو و رضایا به اجرای ژوله

امیر تتلو و رضایا به اجرای امیر مهدی ژوله در برنامه‌ی «خندوانه» واکنش نشان دادند.
کد خبر : ۲۵۹۱۲۲
صراط: امیر تتلو با انتشار پستی نسبت به اجرای امیر مهدی ژوله در برنامه‌ی «خندوانه» واکنش نشان داد.

خبرآنلاین نوشت: خواننده‌ی زیرزمینی امیر دیوا معروف به امیر تتلو ساعتی پس از اجرای امیر مهدی ژوله در برنامه‌ی «خندوانه » با انتشار پستی نسبت به اجرای این کمدین واکنش نشان داد.

امیر تتلو من زیر را در صفحه‌ی اینستاگرامش منتشر کرد:

«ميگن تو برنامه ى خندوانه به ما مثكه بى احترامى شده توسط يه آقايى به اسم ژوژولو !! والا من اون برنامرو تا حالا نديدم و اين آقارم نميشناسم اما چيزايى كه الان راجبش فهميدم اينجوريه كه ميخوان يه كارى كنن كه مردم بخندن !! خوب اگه با بى احترامى به ما مردم ميخندن بذار بخندن دمشونم گرم شكايتى ندارم ،حساس نشين ، بذارين زندگيشونو بكنن به نظرم خوشحال كردن و خندوندن مردم كار مقدسيه البته اگه به خاطر نفع شخصى نباشه»

حمله طرفداران تتلو به صفحه اینستاگرام امیرمهدی ژوله

صفحه اینستاگرام امیرمهدی ژوله فیملنامه‌نویس و نویسنده مورد هجوم طرفداران امیر تتلو خواننده زیرزمینی قرار گرفت.

امیرمهدی ژوله در آخرین پست خود دقایقی پیش از اجرای استندآپ کمدی‌ در «خندوانه» درباره اجرایش نوشت اما بعد از اجرا، طرفداران امیر تتلو خواننده زیرزمینی به صفحه ژوله حمله کرده در کامنت‌های خود به او اهانت کردند.

آنها که از شوخی این کمدین با امیرتتلو ناراحت شده بودند، با نوشتن کامنت‌هایی با محتوای ناسزا و اهانت نسبت به این اتفاق واکنش نشان دادند.

البته طرفداران اجرای مهدی ژوله نیز در کامنت‌هایی به او پیشنهاد دادند که این نوشته‌ها و این افراد را نادیده بگیرند.

آخرین پست ژوله تا این لحظه بیش از ۱۱ هزار لایک و ۹ هزار و ۲۵۶ کامنت داشته است.

رضایا هم به اجرای ژوله واکنش نشان داد/ژوله در پاسخ این خواننده چه گفت؟

پس از واکنش امیر تتلو، رضایا دیگر خواننده‌ای که ژوله در استندآپش با او شوخی کرده بود نیز به این اجرا واکنش نشان داد.

امیرمهدی ژوله شب گذشته در  بخشی از استندآپی که اجرا کرد، با امیرتتلو و رضایا دو خواننده‌ی زیرزمینی شوخی کرد. امیرتتلو ساعتی پس از این اجرا به این واکنش نشان داد. رضایا نیز با انتشار پستی نظر خود را در اینباره اعلام کرد. اما با لحنی متفاوت نسبت به تتلو.

امیررضا طاری معروف به رضایا با انتشار تصویری از ژوله در صفحه‌ی اینستاگرامش نوشت:

«جناب آقای امیرمهدی عزیز یا همون كاراكتر ( ژوله ) خيلى لطف كردن تو برنامه خندوانه اسم منو آوردن.واسه من كه خودم طرفدار اين برنامه هستم باعث افتخاره كه اسمم تو اين برنامه گفته شد.اين دوستان واسه شادى شما زحمت ميكشن پس لطفا دنبال حاشيه و جنگ نباشيد.از خدا ميخوام روزى كه من و بقيه دوستانم مجوز بگيريم و بتونيم به صورت رسمى به شما خدمت كنيم.شب خوش»

اما ژوله نیز با انتشار متن زیر به این خواننده پاسخ داد:

«رضایا عزیزم دوست خوب.پسر محجوب عزيز.ممنونم از سعه صدرت.از ميزان درك و فهمت از مفهوم طنز و كمدي.ممنونم از اين برخورد دوستانه و بزرگوارانه ت با شوخي كوچيكي كه از كنارت رد شد.
ما براي اوردن لبخند و بيشتر كردن دوستي ها و كم كردن از تنش ها و استرس ها و دعوا ها و قيل و قال ها تو خندوانه دور هم جمع شديم.همه اون چيزهايي كه آرزوي تو و هنرت هم هست...روي ماهتو ميبوسم و آرزو ميكنم به زودي زود با رفع همه موانع صداي خودتون رو به گوش دوستداراتون برسونيد.مخلصيم.يا علي.»