۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴

شکایت پدیده از مدیرعامل سیاه‌جامگان

قائم مقام باشگاه پدیده خراسان گفت: تهمت‌ها و ادعاهای مسئولان باشگاه سیاه‌جامگان را به صورت قضایی و حقوقی و انضباطی پیگیری خواهیم کرد.
کد خبر : ۲۵۹۱۵۹
صراط: مجتبی سرآسیایی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: متأسفانه طی روزهای اخیر علی‌رغم سکوت باشگاه پدیده خراسان، تهمت‌های زیادی از سوی باشگاه همشهری یعنی سیاه‌جامگان در رسانه‌های مختلف مطرح شده است که این باشگاه قصد دارد آنها را از طریق مراجع قضایی و انضباطی پیگیری کند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پدیده خراسان، وی افزود: مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان در تازه‌ترین مصاحبه خود عنوان داشته است که «باشگاه پدیده خراسان با لابی توانسته است داور دربی را عوض و محرومیت بازیکن خود را لغو کنند». باشگاه پدیده خراسان شکایتی را در این باره تنظیم کرده تا به صورت حقوقی و از طریق مراجع قضایی پیگیر ادعای او باشد.

سرآسیایی با بیان اینکه باشگاه پدیده خراسان به هیچ عنوان قصدی برای ورود به حواشی ندارد، ادامه داد: این مسایل قطعاً به فوتبال خراسان رضوی ضربه می‌زند، اما در جایی که دوستان سعی می‌کنند با مغلطه کردن و سروصدا‌های بیهوده به باشگاه پدیده خراسان و هواداران پرشور این باشگاه توهین کرده و تهمت بزنند، هرگز از موضع خود کوتاه نخواهیم آمد و این مسایل را پیگیری می‌کنیم.

وی ادامه داد: متأسفانه به غیر از این مسائل مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان بعد از بازی و در تونل ورزشگاه ثامن الائمه (ع) با رکیک‌ترین الفاظ یکی از زحمتکش‌ترین و سختکوش‌ترین اهالی فوتبال استان را که در باشگاه پدیده فعالیت می‌کنند مورد خطاب قرار دادند که براین اساس، هم باشگاه پدیده و هم شخص محمدزاده به صورت جدی و با تنظیم شکایتی این موضوع را از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهند کرد.

قائم مقام باشگاه پدیده افزود: آقای محمدزاده یکی از بزرگان باشگاه ما و البته فوتبال استان است و اجازه نمی‌دهیم کسی به این پیشکسوتان توهین کند.

وی تأکید کرد: اگر باشگاه ما تخلف کرده است، آقایان می‌توانند شکایت کنند و ماهم با سند و مدرک پاسخگو خواهیم بود . آقایان بدانند ما تا آخر این قضیه خواهیم ایستاد و مثل دو سال گذشته کوتاه نخواهیم آمد.

خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند