۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۴

جنجال های زوج جوان برسررفتن به سربازی

مرد جوان پس از رفتن به سربازی، راهی دادگاه خانواده شد تا برای همیشه از همسرش جدا شود.
کد خبر : ۲۵۹۲۴۶
صراط: چندی پیش مرد جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی پیش از اینكه ازدواج كنم به همسرم گفتم كه من سربازی نرفته ام و بعد از ازدواج باید به سربازی بروم. ولی از وقتی ازدواج كردیم و من به سربازی رفته ام او مرتب غر می زند و زندگی را برایم جهنم كرده است.

وی افزود: همسرم از صبح تا شب با من دعوا می كند و می گوید بی عرضه هستم كه تا الان سربازی نرفته ام. سر هر چیز كوچكی بهانه می آورد و دعوا به راه می اندازد. بعد از آن به من می گوید تو نتوانستی مرا خوشبخت و خوشحال كنی وقتی سربازی نرفتی چرا به خواستگاری ام آمدی. هرچه به او می گویم كمی صبر كند مشكل سربازی من هم حل می شود فایده ای ندارد و زندگی را برای من و خودش جهنم كرده است.

مرد جوان ادامه داد:ما هر شب و هر روز سر این موضوع با هم دعوا داریم و همیشه با هم قهر كردیم. تا جاییكه الان دو ماه است با هم قهریم و اصلا زندگی نداریم. همسرم اصلا مرا درك نمی كند و من هم دیگر نمی توانم در كنار او زندگی كنم و این لجبازی ها را تحمل كنم.

بعد از صحبت های این مرد به دستور قاضی همسرش نیز به دادگاه احضار شد تا پس از شنیدن صحبت های او در این باره تصمیم گیری شود.