۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۵

سقوط مرگبار خودرو به دره +تصاویر

سقوط خودروی در عمق ۳۰۰ متری دره ای، تراژدی مرگباری را رقم زد تا در نهایت راویان این رویداد تلخ امدادگران پایگاه هلال احمر قوچک - شمیرانات باشند که هفته پر حادثه ای را پشت سر گذاشتند.
کد خبر : ۲۵۹۲۵۴
صراط: همه چیز از یک شب بارانی آغاز شد که با رانش زمین و ریزش کوه در مناطقی از فشم امدادگران هلال احمر شمیرانات به سرعت برای ارزیابی و امداد رسانی به منطقه اعزام شدند و پس از بررسی و ایمن سازی منطقه حادثه با حضور عوامل راهداری مسیر پاکسازی و ترمیم شد.

سقوط مرگبار خودرو به دره +تصاویر

همچنین طی اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات 112 هلال احمر استان تهران گزارشی مبنی بر سقوط یک نیسان به دره و مجروح شدن پیر مردی 70 ساله به پایگاه هلال احمر قوچک داده شد که بلافاصله دو کُد امداد و نجات وارد منطقه شدند و هماهنگی برای حضور بالگرد در منطقه انجام شد.

پس از جستجو جهت یافتن مصدوم امدادگران خودروی وی را در کف دره به عمق 300 متر یافتند و ‌مصدوم نیز در ارتفاعاتی بالاتر از خودرو به بیرون پرت شده بود و دارای شکستگی و آسیب‌های زیادی شده بود که متاسفانه به علت شدت جراحات مصدوم جان خود را از دست داد.

سقوط مرگبار خودرو به دره +تصاویر

در نهاست با همکاری عوامل آتش‌نشانی لواسانات جنازه فرد متوفی به روی جاده انتقال داده شد و تحویل عوامل نیروی انتظامی شد. واژگونی خودروی پراید در منطقه قوچک به سمت سوهانک نیز دو مصدوم بر جاگذاشت که حال مساعد مساعد اعلام شد.

منبع: تسنیم