۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸

بازی سنجد تمام شد +اولین تصاویر

کرامتی گفت:چند روز پیش بازی سنجد در بخش کروماکی و داخل استودیو به اتمام رسید و طبق زمانی که تخمین زدیم تا 10 روز آینده بخش‌های خارجی و پرتابل را نیز به طور کامل ضبط می‌کنیم.
کد خبر : ۲۵۹۲۶۲

صراط: سوسن کرامتی تهیه کننده سری جدید از مجموعه تلویزیونی «سنجد» گفت: روز گذشته ضبط بخش‌های مربوط به داخل استودیو به اتمام رسید و سکانس‌های مربوط به بخش خارجی هنوز به پایان نرسیده است.

بازی سنجد تمام شد +اولین تصاویر

وی در همین زمینه ادامه داد: بازی سنجد در بخش کروماکی و داخل استودیو به اتمام رسیده و طبق زمانی که تخمین زدیم تا ده روز آینده بخش‌های خارجی و پرتابل را نیز به طور کامل ضبط می‌کنیم.

کرامتی درباره استقبال مخاطب از سری جدید «سنجد» بیان داشت: تاکنون ده قسمت از مجموعه «سنجد» از شبکه دو پخش شده است و در همین مدت زمان کوتاه بازخوردهای خوبی را از سمت مخاطبانمان دریافت کردیم. اغلب از کنار هم قرار گرفتن بچه‌ها  و سنجد ابراز خرسندی می‌کردند.

بازی سنجد تمام شد +اولین تصاویر

این تهیه کننده درباره پیشنهاد سازمان توانیر مبنی بر ادامه ساخت این مجموعه تلویزیونی نیز بیان داشت: تا الان صحبت‌هایی در این زمینه با ما شده است، اما هنوز هیچ چیز به طور مشخص و معلوم نیست و در جلسه‌ای که خواهیم داشت اگر شرایط بهتری برای ساخت این مجموعه داشته باشیم حتما اقدام به ساخت خواهیم کرد.

بازی سنجد تمام شد +اولین تصاویر

 در سری جدید از مجموعه‌های «سنجد» که در 100 قسمت 15 دقیقه‌ای از شبکه دو سیما در حال پخش است،یک گروه امدادی به نام نیروبان( وزارت نیرو) با نام اختصاری نیبا مشغول به فعالیت هستند،به این طریق که بچه‌ها طی تماسی از این گروه در حل مشکلاتی که به گروه امداد مرتبط است کمک می‌خواهند و این گروه هم با سنجد همراه می‌شوند تا به معضل صرفه‌جویی در مصرف برق کمک کنند.گروه نیبا در خلال برنامه، کودکان را در رفع مشکلاتشان کمک می‌کنند و راهکارهایی برای صرفه جویی در مصرف برق را به آنها ارائه می‌دهند.

بازی سنجد تمام شد +اولین تصاویر

ا‌ز بازیگران مجموعه «سنجد» می‌توان به محمد عسگری(عمو جبلی)، آوا نبیلی، مائده عزیزی، آیدا بیچاره، صدف میربابازاده، ستایش وحید پور از گروه دختران و پارسا بهرامی، پویا زند، عرشیا تبریزی، حسن کاسبی، ابوالفضل میراسماعیلی از گروه پسران اشاره کرد.همچنین سایر عوامل عبارتند از: امیرسلطان احمدی و نگار استخر کارگردان، امیر سلطان احمدی سرپرست نویسندگان، نیوشا صدر، بنفشه صمدی و ...(نویسنده)، محمد اعلمی ساخت عروسک،عروسک گردان:پیمان فاطمی و ... اشاره کرد.

منبع: فارس
برچسب ها: سنجد کودک صراط