۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰

برنامه و زمان حضور آمانو در کمیسیون برجام

معاون وزیر امور خارجه کشورمان از حضور یک ساعته مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در کمیسیون برجام خبر داد و گفت: آمانو و معاونانش ساعت 14 در این کمیسیون حضور می‌یابند.
کد خبر : ۲۵۹۳۰۲
صراط: معاون وزیر امور خارجه کشورمان از حضور یک ساعته مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در کمیسیون برجام خبر داد و گفت: آمانو و معاونانش ساعت 14 در این کمیسیون حضور می‌یابند.

حسن قشقاوی معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان خارج از کشور وزارت خارجه کشورمان از قطعیت حضور یوکیا آمانو مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: آقای آمانو به همراه معاونانش و همچنین با حضور رضا نجفی سفیر و نماینده دائم ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ساعت 14 تا 15 در کمیسیون برجام مجلس حضور خواهد داشت.

آمانو که بامداد امروز (یکشنبه) در راستای گفت‌وگو درباره همکاری‌های ایران و آژانس و نقشه راه تدوین شده بین ایران و این سازمان وارد تهران شد، صبح امروز با محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار با حسن روحانی رئیس جمهور و علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه آمانو به تهران است.
منبع: فارس