۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۵

مایلی‌کهن:سوشا فقط یک قمه کم داشت

پیشکسوت پرسپولیس با اظهار تاسف از حواشی بوجود آمده در دیدار ملون و پرسپولیس گفت: سوشا مکانی فقط یک قمه کم داشت تا چند نفر را از بین ببرد.
کد خبر : ۲۵۹۳۸۴
صراط: محمد مایلی کهن پس از پیروزی پرسپولیس مقابل ملوان در جمع خبرنگاران با اظهار تاسف از حواشی بوجود آمده و اعتراض های بازیکنان دو تیم به داوری گفت: در خصوص بازی هیچ صحبتی ندارم متاسفانه آنقدر حواشی این دیدار زیاد بود که جایی برای صحبت راجع به مسائل فنی نداشت.

وی تاکید کرد: سوشا مکانی فقط یک قمه کم داشت تا چند نفر را از بین ببرد. بازیکنان داور را مظلوم گیر آورده بودند و هر بلایی می خواستند بر سر او آوردند.

بازیکن پیشین پرسپولیس در پاسخ به اینکه آیا مجددا فرزندان خود را به ورزشگاه خواهید آورد گفت: من غلط بکنم دیگر چنین کاری بکنم. اینجا معلوم نیست محیط ورزشی است یا مکان فحاشی. واقعا برای این فوتبال و این شرایط آن متاسفم.

هنگامی که محمد مایلی کهن در حال صحبت بود تعدادی از هواداران پرسپولیس دور او جمع شده و کارلوس کی روش و علی دایی را تشویق می کردند و مایلی کهن فقط سکوت کرده بود و نگاهی پرمعنا به آنها داشت و چند قدم جلو رفت یک تراول ۵۰ هزار تومانی درآورد و آن را به همان کسانی که کی روش را تشویق می کردند نشان دادند.

منبع: مهر