۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱

نخستین مربی قربانی در بوندسلیگا

سرمربی سوئیسی بوروسیا مونشن‌گلادباخ موفق شد بعد از 37 سال این تیم را به لیگ قهرمانان اروپا برگرداند اما نتایج ضعیف این تیم در فصل جاری باعث شد تا از سمت خود کناره‌گیری کند و نخستین قربانی نتیجه‌های بد در بوندسلیگا شود.
کد خبر : ۲۵۹۴۳۱

صراط: سرمربی سوئیسی بوروسیا مونشن‌گلادباخ موفق شد بعد از 37 سال این تیم را به لیگ قهرمانان اروپا برگرداند اما نتایج ضعیف این تیم در فصل جاری باعث شد تا از سمت خود کناره‌گیری کند و نخستین قربانی نتیجه‌های بد در بوندسلیگا شود.

به گزارش یورو اسپورت، بوروسیا مونشن‌گلابادخ فصل قبل در رقابت‌های بوندسلیگا عملکرد درخشانی داشت و با هدایت لوسین فاوره سوئیسی موفق شد بعد از 37 سال جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

این تیم آلمانی در فصل جاری عملکرد کابوس‌واری داشته است تا جایی‌ که در هر پنج دیدار خود در فصل جدید بوندسلیگا و دیدار برابر سویا در لیگ قهرمانان اروپا، بازی را وگذار کرده است.

لوسین فاوره اکنون رسما از هدایت این تیم استعفا کرده است. او در نشستی خبری گفت: افتخار می‌کنم که هدایت مونشن‌گلادباخ را بر عهده داشتم. تیمی را به دست گرفتم که برای سقوط نکردن می‌جنگید اما الان در لیگ قهرمانان اروپا بازی می‌کند. تیم من در فصل جاری عملکرد خوبی نداشته است و بهتر است کنار روم.

باشگاه بوروسیا مونشن‌گلادباخ نیز در بیانیه‌ای موافقت خود را با استعفای سرمربی سوئیسی خود اعلام کرد. در این بیانیه آمده است: همه ما تلاش کردیم تا فاور را از تصمیمی که گرفته منصرف کنیم اما فایده نداشت و در نهایت این مربی از جمع ما جدا شد.

منبع: ایسنا
خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند