۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰

ذوب‌آهن حریف پرسپولیس درجام‌حذفی شد‌

تیم گسترش فولاد در مقابل تیم ذوب آهن شکست خورده و از رقابت‌های جام حذفی کنار رفت تا ذوب آهن در مرحله بعدی حریف تیم پرسپولیس شود.
کد خبر : ۲۵۹۵۱۴
صراط: مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های کشور امروز با برگزاری 2 دیدار پیگیری شد که در یکی از این دیدارها تیم گسترش فولاد در خانه به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان رفته و در نهایت با نتیجه یک بر صفر از این تیم شکست خورد.

در این دیدار که از ساعت 16 و در استادیوم اختصاصی گسترش فولاد آغاز شده بود، تیم میزبان توانست از همان ابتدای مسابقه بازی را بهتر از حریف خود آغاز کرده و توپ و میدان را هم در اختیار بگیرد.

شاگردان فراز کمالوند در تیم گسترش فولاد با استفاده از برتری نسبی که به حریف خود داشتند در نیمه اول نتوانستند دروازه ذو آهن را باز کنند تا این نیمه با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

با آغاز نیمه دوم، این تیم میهمان بود که توانست در زمین گسترش فولاد، خود را پیدا کرده و گسترش فولاد را تحت فشار بگذارد.

حملات ذوب آهن در دقیقه 66 بالاخره جواب داد و مهدی رجب زاده موفق شد روی ضربه ایستگاهی، دروازه داوود نوشی صوفیانی را باز کند و تیمش را در تبریز با نتیجه یک بر صفر از گسترش فولاد پیش بیاندازد.

شاگردان فراز کمالوند که پس از دریافت این گل جلو کشیده بودند چندین فرصت خوب را بر روی دروازه ذوب آهن ایجاد کردند که همه این فرصت‌ها با بی دقتی بازیکنان تیم گسترش فولاد از دست رفت تا با این باخت گسترش فولادی‌ها از جام حذفی کنار بروند و ذوب آهن حریف پرسپولیس شود.

منبع: تسنیم