۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۴

قتل جوان 26ساله به‌دست برادر شیشه‌ای

یک معتاد شیشه‌ای که در پی اختلاف مالی با برادرش اقدام به قتل عمد وی کرده بود، 24 ساعت پس از وقوع حادثه توسط مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی‌شهر استان اصفهان دستگیر شد.
کد خبر : ۲۵۹۷۶۳

صراط: سرهنگ خسرو احمدی، فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر گفت: یک معتاد شیشه‌ای که در پی اختلاف مالی با برادرش اقدام به قتل عمد وی کرده بود، 24 ساعت پس از وقوع حادثه توسط مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی‌شهر استان اصفهان دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی ادامه داد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره قتل در حاشیه شهر تیمی از مأموران مجرب پلیس آگاهی به محل حادثه اعزام و به بررسی صحنه پرداختند.

سرهنگ احمدی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که جسد متعلق به جوانی 26 ساله اهل خمینی‌شهر است.

این مقام مسئول عنوان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی با استفاده از سرنخ‌های موجود به برادر مقتول مظنون شده و در حالی که 24 ساعت بیشتر از وقوع حادثه نگذشته بود وی در عملیاتی غافلگیرانه توسط کارآگاهان دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر افزود: متهم به قتل که دارای چندین فقره سابقه و اعتیاد به مواد مخدر از نوع شیشه است در بازجویی‌های اولیه در مواجهه با ادله و مستندات موجود به قتل  برادرش در پی اختلافات مالی با او اقرار کرد.

متهم در بازجویی‌های تکمیلی اظهار داشت: به دلیل اختلافات مالی که با برادرم داشتم با هم درگیر شدیم و من چندین ضربه چاقو به وی زدم و از صحنه جرم متواری شدم.

سرهنگ احمدی تصریح کرد: با اعتراف صریح متهم وی به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

منبع: فارس
برچسب ها: قتل پلیس معتاد صراط