۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴

انتقال یک نماینده به بیمارستان قلب شیراز

مسئول روابط عمومی نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: نماینده مردم دشتستان در مجلس که روز گذشته در بیمارستان برازجان بستری شده بود، برای ادامه درمان به بیمارستان قلب شیراز منتقل شد.
کد خبر : ۲۵۹۹۳۳
صراط: مسئول روابط عمومی نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: نماینده مردم دشتستان در مجلس که روز گذشته در بیمارستان برازجان بستری شده بود، برای ادامه درمان به بیمارستان قلب شیراز منتقل شد.

ایمان خوشقدم با اشاره به عارضه قلبی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی که از دیروز اتفاق افتاد اظهار داشت: روز گذشته پس از مشکلات قلبی که برای حجت‌الاسلام موسوی‌نژاد نماینده مردم دشتستان در مجلس رخ داد، این نماینده بلافاصله در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان 17 شهریور برازجان بستری و تحت مراقبت قرار گرفت.

مسئول روابط عمومی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با انجام آزمایشات و معاینات مختلف، با تشخیص پزشکان معالج، نماینده دشتستان برای ادامه درمان به شیراز اعزام شد و هم‌اکنون در بیمارستان قلب شیراز تحت مراقبت قرار دارد.

خوشقدم بیان کرد: هم‌اکنون آنژیوگرافی این نماینده مجلس انجام گرفته و به گفته پزشکان معالج امیدوار هستیم به زودی از بیمارستان ترخیص شوند.

وی گفت: از بدو بستری شدن نماینده مردم دشتستان در مجلس در بیمارستان تاکنون، مردم و مسئولان شهرستان دشتستان و استان بوشهر به طور مکرر با حضور در بیمارستان و یا از طریق تماس تلفنی پیگیر وضعیت حجت‌الاسلام موسوی‌نژاد هستند که لازم است از تک تک این عزیزان تقدیر کنیم.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط دشتستان قلب