۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۰

فرکی: انتظار نداشتم به صبا ببازیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت:‌ صبا فصل قبل هم در این ورزشگاه ما را شکست داد اما انتظار این شکست را نداشتم.
کد خبر : ۲۵۹۹۷۵

صراط: حسین فرکی امشب در نشست خبری پایان بازی تیمش مقابل صبای قم، اظهار کرد: بازی را خوب شروع نکردیم. بر خلاف انتظار 10 تا 15 دقیقه اول خوب بازی نکردن ما غیرقابل پیش‌بینی بود و متأسفانه گل هم خوردیم اما بعد از گل بازیکنان ما خوب بازی را در اختیار گرفتند و تا پایان نیمه اول بهتر از صبا بودیم.

وی ادامه داد: نیمه دوم طبق آن چیز که به بچه‌ها گفته بودیم بازی را خوب و هجومی آغاز کردند تغییر سیستم هم دادیم شیوه بازی تیم را از 4-4-2 به 3-4-3 تغییر دادیم و تا پایان هم با این روش موقعیت‌های گل زیادی داشتیم و تیم برتر میدان بودیم اما حیف که از آنها استفاده نکردیم.

وی یادآور شد: ما بعد از 14 بازی که شکست نخورده بودیم و آخرین باخت‌مان مقابل همین تیم صبا بود این بازی را واگذار کردیم اما از داور بازی گلایه دارم که در نیمه دوم می‌توانست وقت تلف شده بیشتری محاسبه کند.

وی تصریح کرد: در نیمه دوم تلاش خوبی کردیم تا گل خورده را جبران کنیم از صبا هم برتر بودیم اما اتلاف وقت توسط تیم حریف نکته منفی نیمه دوم بود و این شرایط را به نفع تیم صبا پیش برد.

سرمربی سپاهان راجع به اعتراض‌های همراه با توهین هواداران سپاهان، به وی و شاگردانش تصریح کرد: از این اقدام هواداران که با هماهنگی باشگاه سپاهان به قم آمده بودند در تعجبم اما برای تعدادی محدودی از آن‌ها متأسفم و پیگیر توهین‌هایی که شد خواهم بود.

وی خاطرنشان کرد: شعار علیه من و علی دایی سرمربی صبا و بازیکنان تیم چیزی را تغییر نخواهد داد ما کوچک نمی‌شویم اما وجهه سپاهان و این اندک هواداران مخدوش می‌شود فصل قبل هم همین جا همین هواداران همین شعارها را سر دادند و به ما توهین کردند اما وقتی قهرمان شدیم پیش من آمدند و عذرخواهی کردند.

سرمربی سپاهان در پاسخ به سوالی درباره نحوه قضاوت داور،‌ یک‌بار دیگر تأکید کرد:من برای اولین بار در دوران مربیگری‌ام به داور اعتراض کردم البته این اعتراض را فقط به خود او گفتم که در لحظه محاسبه وقت اضافه و ندادن آوانتاژ در موقعیتی که تیم ما حالت حمله داشت چند اشتباهی بود که او انجام داد.

منبع: فارس