۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴

واکنش مدیرعامل سپاهان به دلخوری فرکی

مدیرعامل باشگاه سپاهان با اعلام حمایت از سرمربی این تیم، گفت: حسین فرکی گاهی مورد کم لطفی هواداران قرار می‌گیرد و دلخور می‌شود که این مسئله قابل حل است.
کد خبر : ۲۶۰۰۴۷
صراط: اصغر باقریان درباره احتمال تغییر در کادر فنی تیم سپاهان به خاطر نتایج این تیم و شعار هواداران سپاهان علیه حسین فرکی پس از بازی با صبای قم، اظهار کرد: به هر حال در فوتبال برد و باخت وجود دارد ولی نتایج، ملاک بررسی عملکرد کادر فنی سپاهان نیست. ما از عملکرد فرکی و همکارانش راضی هستیم و نتایج خوبی تا اینجای لیگ گرفته‌ایم.

وی افزود: ما جزو تیم‌های بالای جدول هستیم و به روند گذشته ادامه خواهیم داد. از این به بعد هم برای قهرمانی در لیگ و جام حذفی کار می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: فرکی در ین مدت با تمام مشکلاتی که وجود داشت، تلاش کرد تا تیم را بالای جدول نگه دارد. او گاهی مورد کم لطفی برخی هواداران قرار می‌گیرد که مسئله مهمی نیست و قابل حل است. ما همین روند را ادامه می‌دهیم و در کورس هستیم.

باقریان درباره تداوم غیبت‌های محرم نویدکیا در تیم سپاهان تاکید کرد: نویدکیا بازیکن بزرگی است و در لیست سپاهان هست. اینها بحث درون خانوادگی است. گاهی گلایه‌هایی پیش می‌آید که ما در حال رفع آن هستیم. همه مجموعه سپاهان یک خانواده است و برای یک هدف تلاش می‌کند.

منبع: مهر