۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸

باخت سپاهان مقابل شاگردان دایی

تیم سپاهان که امید زیادی برای غلبه بر تیم صبای قم و بازگشت به صدر داشت، نتوانست از دفاع چندلایه شاگردان علی دایی عبور کند تا بار دیگر در مقابل این تیم متحمل شکست شود.
کد خبر : ۲۶۰۰۹۲

صراط: دو تیم سپاهان و صبا در چهارچوب هفته هفتم مسابقات لیگ برتر مقابل هم قرار گرفتند که شاگردان علی دایی توانستند با تک‌گل جلال‌الدین علی‌محمدی در دقایق ابتدایی بازی مدافع عنوان قهرمانی را شکست دهند.

علی دایی که در این چند فصل گذشته با پرسپولیس بارها به سپاهان بازی را واگذار کرده بود که البته این مسابقات خالی از حاشیه هم نبود، اصلاً تمایل نداشت که بار دیگر به سپاهان بازی را واگذار کند.

صبای قم که از بازیکنان خوبی در این فصل بهره می‌گیرد، توانست پس از گل با دفاع چندلایه و دوندگی بالا عرصه را برای مدافع عنوان قهرمانی سخت کردند.

سپاهانی‌ها که دوست نداشتند بار دیگر به صبای قم بازی را واگذار کنند، حملات پردامنه‌ای را بروی دروازه صبا تدارک دیدند که در مقابل دفاع منسجم و عکس‌العمل‌های خوب حامد لک ناکام بودند.

در نیمه دوم بازی صبایی‌ها که به دنبال حفظ تک‌گلشان بودن در لاک دفاعی فرورفتند و به دستور دایی بازی تأخیری را دستور کار قراردادند که این موضوع باعث ناراحتی هواداران و حسین فرکی نیز شد.

تیم‌های تحت سرپرستی دایی که همیشه با حواشی همراه است، این بار هم با داد و فریاد کنار زمین سعی در تحت تأثیر قرار دادن داور جوان بازی داشت اما پیام حیدری به‌ خوبی توانست این بازی را مدیریت کند، غیبت رضا حقیقی و محمد قاضی نیز خللی در برد این تیم وارد نکرد و سپاهان که با از دست دادن چند تن از بازیکنانش دستش خالی بود، نتوانست کاری برای فرار از این شکست انجام دهد.

این نخستین باخت سپاهان پس از چهارده بازی بود، جایی که زردهای نصف جهان در شش بازی پایانی فصل گذشته پیروز از زمین بیرون آمده بودند و در شش بازی ابتدای فصل هم با چهار پیروزی و دو تساوی و همچنین دو پیروزی در جام حذفی عملکرد خوبی داشته‌اند.

اما متأسفانه این باخت به مذاق هواداران خوش نیامد و با شعارهایی خاطر بازیکنان و کادر فنی این تیم را مکدر ساختند که از هواداران سپاهان با فرهنگ سپاهان بعید بود.

به‌ هر حال تا اینجای کار سپاهان شرایط بسیار مطلوب‌تری از پرسپولیس، نفت تهران، تراکتور و فولاد دارد و در جام حذفی نیز به مراحل بالایی جام صعود کرده است که می‌تواند در نیم‌فصل با اضافه کردن چند بازیکن دیگر شرایط بهتری را رقم بزند.

لازم به ذکر است که سپاهان در فصل گذشته نیز در مقابل همین صبای قم در شهر قم شکست خورد تا پس از آن روند موفقیتش برای تصاحب جام چهاردهم شروع شد.

البته این نکته شایان‌ذکر است که بعد از بازی سپاهان و صبا محرم نویدکیا به ترکیب سپاهان بازگشت و زمینه قهرمانی را فراهم کرد حال باید دید آیا این بار هم بعد از شکست سپاهان مقابل صبا محرم نویدکیا بار دیگر به داد سپاهان می‌رسد یا خیر.

منبع: فارس