۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹

زمان تشییع پیکر مرحوم حاجی حسنی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از برگزاری مراسم بزرگداشت مرحوم محسن حاجی‌حسنی کارگر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مشهد خبر داد و گفت: سه‌‌شنبه هفته جاری مراسم خاکسپاری این شهید بزرگوار انجام می‌شود.
کد خبر : ۲۶۰۲۳۳

صراط: سید سعید سرابی ظهر امروز در ستاد هماهنگی و اجرایی جشنواره ملی آیات در دستور فوریتی اول پیرامون شهادت محسن حاجی‌حسنی نخبه قرآنی مشهدی در حادثه منا اظهار کرد: این ضایعه بزرگ غیر جبران را به پیشگاه حضرت ولی عصر (ع)، مقام معظم رهبری، جامعه قرآنی کشور و خراسان رضوی و به ویژه خانواده این شهید بزرگوار تسلیت عرض می‌کنم.

وی، دلیل این حادثه را بی‌کفایتی آل‌سعود دانست و تصریح کرد: با توجه به وقوع این حادثه بزرگ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به محض آماده شدن ویزا، عازم عربستان شده تا پیکرهای شهدا را تا دوشنبه هفته جاری به تهران بیاورند و سه‌‌شنبه هم مراسم خاکسپاری این شهید بزرگوار برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از پیگیری‌های استاندار خراسان رضوی برای تعیین زمان مراسم تشییع در بهشت رضا خبر داد و افزود: البته خانواده این شهید بزرگوار خواسته دیگری مبنی بر خاکسپاری وی در یک بقعه متبرک را دارند که باید با مدیرکل اوقاف و امور خیریه درباره آن صحبت کنیم.

سرابی از مسئولان شهری خواست تا تصویری از این شهید بزرگوار که در دیدار با مقام معظم رهبری گرفته شده است در خیابان‌های مشهد قرار داده شود تا اطلاع‌رسانی بهتری از وی صورت گیرد.

وی بیان کرد: مجله رایحه با همکاری معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشارکت جهاد دانشگاهی نیز با پرداختن به ویژگی‌های اخلاقی و خاص این شهید بزرگوار تلاش می‌کنند تا ذره‌ای از فعالیت‌های وی را به مردم در مراسم بزرگداشت شهید محسن حاجی‌حسنی کارگر اطلاع‌رسانی کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در پایان از برگزاری مراسم بزرگداشت مرحوم محسن حاجی‌حسنی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مشهد خبر داد و گفت: امشب مراسمی در حسینیه تهرانی‌ها در خیابان آخوند خراسانی از سوی خانواده این شهید بزرگوار برگزار می‌شود.

منبع: فارس