۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸
با قدرت انفجاری بالا

تل‌آویو از طراحی گلوله توپ هوشمند خبر داد

مسئول اداره سامانه‌های پیشرفته توپخانه‌ای در صنایع نظامی رژیم صهیونیستی اعلام کرد این رژیم گلوله توپی با تکنولوژی جدید و قدرت انفجاری بالا طراحی کرده است.
کد خبر : ۲۶۰۳۸۱
صراط: مسئول اداره سامانه‌های پیشرفته توپخانه‌ای در صنایع نظامی رژیم صهیونیستی اعلام کرد این رژیم گلوله توپی با تکنولوژی جدید و قدرت انفجاری بالا طراحی کرده است.

«ایلی رایتر» مسئول اداره سامانه‌های پیشرفته توپخانه‌ای در صنایع نظامی رژیم صهیونیستی اعلام کرد یک «گلوله توپ هوشمند» با قدرت انفجار بسیار بالا طراحی کرده که بر پایه تکنولوژی جدید است و با چتر بر سر هدف مورد نظر فرود می‌آید.

بر اساس گزارش «دنیا الوطن»، «عمیر رفورت» تحلیلگر اسرائیلی به نقل از رایتر  افزود که این گلوله که «سوپر بمب انفجاری» نامیده شده، فعلا طراحی شده و به زودی وارد سلاح‌های ارتش خواهد شد.

او افزود: گلوله مذکور از قوی‌ترین گلوله‌های تانک است به نحوی که از راکت‌اندازهای چندگانه شلیک و با یک چتر ویژه بر سر هدف مورد نظر فرود می‌آید، و تلاش بر این است که گلوله دودزایی مشابه که به همین شیوه کار کند تولید شود.

وی در ادامه گفت: گلوله‌های مذکور با تکنولوژی‌ جدید و بسیار دقیق طراحی شده است و صنایع نظامی تلاش می‌کنند به اینگونه سلاحی دست پیدا کنند.
منبع: فارس