۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲
قنبرزاده: نوروزی از باشگاه ما طلبکار بود و حتما طلبش را پرداخت خواهیم کرد

هپاتیتی بودن بازیکن نفت تکذیب شد

مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: شاید بازیکنان ما خیلی سرشناس نبودند که در مراسم تشییع مرحوم هادی نوروزی کسی آنها را بشناسند.
کد خبر : ۲۶۱۱۳۲
صراط: مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: شاید بازیکنان ما خیلی سرشناس نبودند که در مراسم تشییع مرحوم هادی نوروزی کسی آنها را بشناسند.

منصور قنبرزاده در خصوص شرایط تیم فوتبال نفت تهران در دوران تعطیلات لیگ برتر، گفت: طبق تصمیم کادر فنی بازیکنان سه روز به استراحت پرداختند. در همین مدت هم بازیکنان مصدوم ما این فرصت را دارند تا به آمادگی کامل برسند البته ما به دلیل زمان کمی که داشتیم برخی بازیکنانمان مثل بازیکنان خارجی دیرتر به ما اضافه شدند.

وی ادامه داد: بازیکنان خارجی دیر به نفت اضافه شدند و از طرف دیگر ما در آسیا هم بازی‌های سنگینی داشتیم که این مسئله باعث خستگی تیم شده بود. از طرف دیگر دوران بدنسازی را هم دیرتر آغاز کردیم و به نظرم تعطیلات لیگ فرصت خوبی است تا بازیکنان نفت بتوانند به شرایط خوب برسند.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران در مورد شایعه هپاتیتی بودن علی قربانی بازیکن این تیم، گفت: چنین مسئله‌ای صحت ندارد. فقط آنزیم کبد قربانی بالا بود و پزشکان تیم تجویز کردند تا او به گونه‌ای تمرین کند تا با آمادگی کامل وارد مسابقات شود و الان هم تمریناتش را محکم انجام می‌دهد و به احتمال فراوان از بعد از تعطیلات به تیم کمک خواهد کرد.

قنبرزاده در مورد این مسئله که چرا هیچ مدیر، مربی یا بازیکنی از تیم نفت که هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس که سابقه عضویت در آن را داشت در مراسم تشییع جنازه این مرحوم حاضر نشدند، گفت: باور کنید خودم تهران نیستم و گر نه این وظیفه ما بود که در این مراسم حضور داشته باشم. از طرف دیگر عکس‌های این مراسم را دیدم و جمعیت زیادی برای وداع با مرحوم نوروزی به استادیوم آزادی آمده بودند و شاید بازیکنان ما به صورت انفرادی در استادیوم بودند که کسی آنها را ندیده است.

وی تصریح کرد: از طرف دیگر باید بگویم بازیکنان سرشناس ما در تیم‌های ملی امید و بزرگسالان هستند و شاید بازیکنان کمتر شناخته شده ما در این مراسم حاضر شدند که کسی آنها را نشناخته است. قطع به یقین برنامه‌ریزی خواهیم کرد تا به صورت تیمی به شهرستان بابل برویم و به خدمت خانواده مرحوم نوروزی برسیم.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران درباره اینکه شنیده می‌شود مرحوم نوروزی از این باشگاه بابت حضور نیم فصل در نفت طلبکار است اظهار داشت: بله. او از ما طلب دارد. اتفاقا هفته گذشته دوشنبه یا سه‌شنبه بود که هادی با من تماس گرفت و بعد هم به دفتر من آمد که یک‌ساعتی هم با یکدیگر حرف زدیم. البته آن روز مسئول مالی باشگاه ما بیرون از تهران بود اما همه کارهای مالی مرحوم نوروزی انجام شد و قرار شد روز یکشنبه هفته آینده با این بازیکن تسویه کنیم.

قنبرزاده تصریح کرد: مرحوم نوروزی به ما فردی را به عنوان وکیل خودش اعلام کرد و گفت که به او وکالت داده تا کارها را پیگیری کند. نوروزی گفت شاید یکشنبه نتواند به باشگاه بیاید و به همین دلیل به یکی از دوستانش وکالت داد تا این پول را از ما بگیرد. البته ما حتما طلب این مرحوم را به خانواده‌اش پرداخت می‌کنیم. پیش از آن هم باید با فردی که وکالت نوروزی را به عهده گرفت صحبت کنیم اما صد در صد طلب این بازیکن فقید را پرداخت خواهیم کرد.
منبع: فارس